sâmbătă, 19 decembrie 2009

Getting bigger and bigger..

Am 74 de kg. Pe care le-am simtit cand am incercat sa imbrac blugii meu largi si frumosi pe care ii puteam da jos candva fara macar a ma atinge de fermoar sau nasturel. Am 74 de kg pe care le port cu mandrie desi ma umfla rasul cand incerc sa vad parti ale corpului si nu reusesc. Mananc mult, e o foame pe care nu am mai avut-o niciodata..o foame continua. Asa trebuie sa fie? Adica imi place sa mananc, dar imi este foame, foame..Indiferent cat mananc..Azi am inceput cu fidea cu lapte, apoi am facut o salata cu cartofi, masline, trei feluri de peste si ceapa rosie multa si buna, apoi am mancat supa cu galuste facute de mama din pesmet in loc de gris pentru ca nu a vazut ca a luat alta punga, oricum, super pufoase si bune!! si am mai mancat si ciorbica de fasole..apoi am incheiat cu un platouas cu slana sanatoasa, branza buna si ceapa rosie. Si doi crenvustei lesinati langa..si 3 felii de paine. Si niciun fruct azi:( Si am uitat ceva foarte important. Peste toate am mai mancat o gramda de crema de zahar ars, super buna. Copilul meu pare ca e intr-o continua testare de gusturi, care mai de care mai gresit combinate, si eu, ca o mama buna ce ma aflu, ii dau tot ce i se nazare. Urmeaza o noapte in care o sa visez iar chilohanuri interminabile, ciozvarte aruncate pe mese, platouri cu struguri, branze de care nu m-am atins de sase luni, la care baloshesc de cate ori ajung in supermarket.
De ce nu scrie nimeni in cartile de gravide chestiile astea?!De ce nu stiam din vreme ca o sa imi fie asa de foame mereu? Ma duc sa imi curat doi morcovi, unul pentru acum si unul de rezerva. Kate e topita dupa morcovi, cred ca ii e o frica de ochelarei, hihihi.

In rest suntem bine, foarte "cuminte". Nu iesim prea mult din casa pentru ca gerul ne sperie si oricum ne miscam destul de incet si fara masina:( Ne e dor de umblat si spart bani pe tot felul de chestii inutile, dar nu avem cum sa plecam singure..E minunat sub paturica! Iarna pare foarte draguta vazute din spatele geamului. In rest nu imi place deloc frigul si abia astept sa fie martie si sa vina beba.

3 comentarii:

  1. ar fi, cred, mai interesant să te-ntrebi de ce îți dai voie să-ți fie foame, decât de ce ți-e foame, pentru că astfel te-ai apropia mai mult de a-ți asuma experiența. nu toate femeile au foamea asta, nu toate au poftele despre care se tot vorbește. răspunsul se află-n fiecare dintre voi :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca la mine se refera :-), e adevarat ca eu nu prea am avut pofte si nici foame asa cum se vorbeste. poate foamea ta este foame de altceva ce nu iti lipseste acum si iti doresti foarte tare :-). de multe ori ne pacalim asa ... ne hranim cu substitute cind nu avem de fapt ce ne trebuie / vrem / avem nevoie. imi amintesc totusi ca in ultimele doua luni am crescut in greutate mult mai mult decit inainte. :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. iti dai seama ca substituind mereu lipsurile cu bunatati de mancat o sa ajung cat malul, caci o data cu gravidia totul capata proportii uriase:(

    RăspundețiȘtergere