vineri, 18 decembrie 2009

Zapada!!!


Azi dimineata la 8 a intrat tata in camera strigand foarte fericit: Azi nu te duci la munca! E un super viscol, niciun caine nu merita sa dai afara!
De la mine de la geam se vedea intradevar urgia de pe pamanturi si totusi un vecin isi plimba goldenul care topaia printre nameti..Pe la 10 au inceput mailurile si mi-am pus deci super-bocancii de electrician american, protectiile de la Puma, geaca, polarel, hanorac de la tatal lui K..si am zis: Hai frate! O sa ma puie pe mine in cur un viscol?!
Si nu m-a pus. Am mers cam 35 de minute pana la metrou, incetuc, incetuc, bucurandu-ma de zapada care imi trosnea sub talpi. Nimic mai frumos decat sa ai 4-5 ani si sa iesi afara pe asa o vreme. Am vazut piticei fericiti care sareau in zapada, cu nasul si obrajii rosii..Doar ca eu si K obosim repede si nu putem sa sarim, sa ne dam cu sania sau patinele..Nu putem sa facem nimic decat sa ne bucuram. Asa mi-as fi bagat fatza in zapada si mi-as fi tras o frecare ca sa ma umflu de ras..Decat ca nu pot, pentru ca aerul ala rece ma face sa tusesc..Am ajuns la birou coborand si urcand zeci de trepte la metrou, eu, broasca umflata. Nici nu imi mai e jena ca ajung asa de tarziu pentru ca oricum imi fac treaba de pe telefon si daca nu ar fi colegii mei asa de dragi, nu as mai calca la birou:( Fac de acasa 80% din treaba, restul de 20 is hartoage care in mod normal nici nu intra in atributiile mele, but whatever...ce bine ca vine Craciunul si o sa miroasa casa mea a mar si scortisoara si o sa bem vin fiert (putin!!) si o sa mancam numai minuni!
Am 70 de kg. Adica am luat peste 10 kg in sase luni, mwaahahahahha, nu am avut niciodata mai mult de 64 de kg, si 64 aveam dupa 14 zile de Grecia cu orgii culinare si alcool zilnic ingurgitat in companie de oameni minunati!
Kate a fost cuminte dupa 1 noaptea, pana la 1 a tinut sa isi auda tatal la telefon si mi-a tras niste super dansuri cu manutze si picioare. Cum atipeam cum ma lovea si pe mine ma umfla rasul si ma trezeam si o intrebam "ce mai e iubita mea?". Pana a sunat Le Roi Lion..
Zilele trec si imi dau seama ca habar nu am cine am fost in lunile de relatie cu omul asta pe care il iubesc inca (si inca ma intreb de ce?!:)). Habar nu am cine am fost eu, darminte cine este el?! O nebunie care a inceput gresit, eu aruncandu-ma cu capul in fatza, el dorindu-si fiare albastre care sa ii sporeasca adrenalina din sange..Puah! Copilarii. Trist este ca nu pare ca ne-am maturizat odata cu aparitia lui Kate si cresterea ei. Hopa! Uite, inca un piciorel dat de pitica. Sunt convinsa ca il iubeste pe tanarul domn pentru ca de cate ori sta cu capul pe burtica se foieste, cand ma aude vorbind cu el e mult mai vioaie, cand pune mana o apuca bazdacii. Mare scofala, nu e destul sa il iubim numai noi, am zis, am zis. Azi noapte il ascultam aberand vesnicele teorii si apoi ma auzeam pe mine emitand teorii cretine care nu au nicio legatura cu mine, cea de zi cu zi, aia super fun care face pe toata lumea sa rada, care canta si danseaza..Cine naibii devenim cand iubim pe cine nu trebuie?! Si mai ales, cum am ajuns sa scriu iar despre barbatul asta cand ma apucasem asa de bine sa ma bucur de zapada de afara?! Asa i-as da un bulgare in fatza, sa ii cada ochelarii de la puterea cu care il pocneste mingea de foc inghetata. Poate in urma impactului s-ar mai trezi la viata si ar intelege lucruri de oameni mari, hihihihi!
O sa am un copil cu un ochelarica..Da, are ochelari.
Si cu o culoare asa de frumoasa a ochilor incat aproape ca merita sa il fi suportat atata vreme pentru ca baby K sa aiba aceiasi "ochi" cu el..Si parul lui, culoarea mea, buzele lui Gia, genele mele, mainile mele cu degete lungi, picioarele mele dar lungi ca ale lui, fundul meu, abdomenului lui de fost inotator slab acum pentru ca ii e lene sa se hraneasca, nasul lui Gia, urechile mele sau ale lui, timiditatea lui cand trebuie si tupeul meu tot timpul, pasiunea mea pentru film si carti si iubirea bunica-si pentru muzica, sa fie vesela ca tatal meu si iubitoare ca mama mea..mai vreau sa fie fascinata de ceasuri ca ta'su si indragostita de apa ca ma'sa..
Si cel mai mult vreau sa vina pe lume sanatoasa si sa creasca mare ca sa putem sa plecam in lume si sa descoperim totul impreuna. Si tati daca vrea sa vina cu noi..sa isi plateasca. Lumea e mare si costa, insa priceless este ce vom descoperi impreuna:)
Azi Kate va descoperi emotia maica'si care se va freca pe fatza cu zapada. Cand plecam de la birou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu