miercuri, 16 decembrie 2009

All about me not Steve..

Azi am vorbit cu fratele Boji care a vazut niste filme bune in ultima vreme, unul dintre ele cu una nebuna asa ca mine. Si s-a gandit el ca mi-ar prinde bine de tot sa vaz neste comedii, daca tot sunt racita si stau in pat cu puiul meu cel mic si dansator.
Am inceput cu All about Steve, o comedioara cu o Sandra Bullock blonda, slabanoaga si vorbareata. Asa de vorbareata incat ma si gandeam, ce l-o fi facut pe fratele Boji sa creada ca am eu ceva in comun cu filmul asta?! Si dusa asa cu pluta, se indragosteste de un bunes cu care aproape si-o pune in masina, inainte de a iesi la restaurant, apoi il cauta prin toata America, intelegand gresit ceva ce el a spus..asa cum spun baietii.
Am ras tot filmul si l-a sfarsit am respirat usurata. Caci baiatul ala frumos pe care il placea ea fara macar sa il cunoasca ii spune privind-o cu drag : sa nu te schimbi niciodata..
Apoi filmul se termina cu ea care da o lectie tuturor zapacitelor de pe planeta care nu vor sa se maturizeze:
"Dacã iubesti pe cineva, elibereazã-l. Dacã trebuie sã-l urmãresti, atunci
probabil nu a fost al tãu de la bun început"

Acum ma uit la Rebound. Ea e o bunesa de MILF cu doi plozi super simpatici si cred ca tocmai ce o sa il execute pe "dadaca" ei care e un bunes de 24 de ani. Mwahahahaha!
Ma..fratele Boji trebuie ca stie cine sunt fara sa imi citeasca ani de zile blogul, fara sa ma judece pentru ce scriu - in functie de ce spume am... fara sa faca nimic..doar sa ma iubeasca si sa imi stie familia si prietenii..Hai sa vedem ce facem madame Catherina Zeta Jones cu baiatul asta tinerel cu ochii albastri. Nu-i foarte rau sa stai acasa bolnavior cand e mama langa tine si iti face bunatati si iti da pastile si te iubeste toata lumea!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu