vineri, 27 noiembrie 2009

Zambim in somn apoi facem chestii..



Cica blogul a devenit asa cu prea multe poze cu pici. Bine, uite punem si doua filme cu pitica, facute azi dimineata.



Cand o sa am ce sa scriu despre mine si viata mea, o sa scriu. Pana una alta am pus pauza. Si nu am de gand sa ridic degetul de pe acel buton cu pauza pana cand nu sunt sigura ca ce urmeaza dupa pauza este muzica linistita.

Un comentariu:

  1. dupa ce va veni bebe, la inceput el iti va acapra toata viata... nici eu nu intelegeam cum e posibil pana nu m-am izbit de realitate... si cred ca e normal sa vb despre asta. oricum decat sa scriem nefericiri mai bine sa punem fatzuci de bebici, nu?
    iar de social life... mda... imi lipseste, dar asta e... pana bebe va fi mai mare nici eu nu voi avea prea multe de scris pe blog.

    RăspundețiȘtergere