marți, 24 noiembrie 2009

Ziua a 7 a

Gia are 7 zile. A invatat cu greu sa se foloseasca de uriasul piept al maica-si, mananca mult si bine, doarme linistita si este o minunatie. Eu vorbesc cu ea non stop, ii cant, radem, dormim amandoua (ea la mine in brate, eu cazand lata in miez de noapte..)

Ce mi se pare fascinant este cum plang bebeii fara sa scoata o lacrima! Si cum in timp ce eu ii fac baie pe ea o apuca pipiul si alte treburi..sau cum rade in somn si isi misca ochii pe sub pleoape..Mi se pare cea mai frumoasa si smechera jucarie pe care am avut-o vreodata! Vie..Este ca si papusa mostenitorului Tutti din cei Trei Grasani - copila vie, nu papusa facuta de Doctorul Gaspar!

Sunt obosita. Nu m-am mai gandit la bebeul meu si nu am mai vorbit cu ea in ultima vreme pentru ca am fost acaparata de Gia, mama denaturata ce sunt..nu dorm destul si cred ca oboseala asta nu ne face bine, dar nici nu pot sa nu ma trezesc noaptea cand o aud pe matza cum plange cu lacrimi de crocodil..

Buna dimineata Kate,

mai avem foarte putin pana o sa mergem la doctor sa vedem ce se petrece in burtica cu dumneata:) Sper sa te bucuri si tu la fel ca mine de apropierea cu Gia Palaria - ea este chestia aceea calda pe care o simti mereu deasupera ta, sunt convinsa ca de fapt comunicati excelent si stii exact care e treaba cu pitica (altfel nu imi explic de ce esti asa de calma in ultima vreme..)
Am observat ca lipsa lui Vic vine la pachet cu lipsa contractiilor. Good. Din pacate vine la pachet si cu lipsa dansului de seara..intre 7 si 8 Kate imi dansa in burtica..Imi lipseste asta..Si mai ales imi lipseste cat radeam in masina amandoua. In rest suntem bine. Ne impacam cu situatia si mergem inainte. Am obosit sa luptam in zadar, asa ca luptam cu un scop nobil - sa creasca beba mare si sanatoasa si sa fim super fericite impreuna.

Alte vesti nu avem. Adica nu sunt importante. Nu asa de importate ca Gia Palaria si Kate..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu