luni, 23 noiembrie 2009

The Most Beautiful Girl In The World


Asa ne iubeste Tata Paiu, cel care are mainile mari si puternice de la atata munca. Ii este si teama sa ne atinga, asa de mica si fragila suntem..

Asa dormim noi si din cand in cand raschiram degetelele lungi de pianista.

Asa radem noi la Mikiriki.

Asa ne strambam cand Mikiriki ne chinuie cu blitzul cel rau.

Asa arata buzele noastre fara sa le dam cu glossi-glossi!

Asa suntem noi senina cand am mancat si ne-au alintat toti.

Asa sunt de mici talpitele noastre, de printesa.

Asa e de mica manutza noastra de fetita care adoarme in loc sa faca burp!

Asa stam noi cuminte.

Asa ne tine in brate Mikiriki si ne iubeste mult de tot de tot! Cam cel mai mult de 7 zile incoace..si Mikiriki are in burtica o fetitza care a fost putin trista in ultimele zile..Dar fetitza din burtica stie ca eu sunt doar prima printesa si ca abia astept sa o cunosc si sa impart cu ea toate lucrurile frumoase si cantecele lui mami si ale lui Mikiriki!

Ah! Numele meu este Gia Palaria. Sunt iubita si puiul lui mami si a lui tati. Asa aud in continuuuuuuu!!


Mikidos zice asa:

Bebe are 7 zile. Doarme, mananca si trage niste parturi care nu sunt demne de o printesa, dar cica toti bebeii fac la fel, ceea ce inseamna ca de nascut ne nastem egali, deci partaitori toti!
De cand a venit acasa Sabineta (sora mea) cu minunea asta, sunt mai fericita decat am fost in toti cei 32 de ani..Un copil mic este o minune, degeaba tot auzi povesti, pana nu doarme langa tine in pat, habar nu ai despre ce vorbim.
Gia a dormit cu mine o noapte, cand Sabi era sfarsita si pritzi nu se oprea din marait si partait si oftat..Pana cand am vorbit cu ea in faimoasa limba ushi-mushi si am cantat si am dansat pana la 4 dimineata. Gia este ea insasti de pe planeta Ushi, desi nu prea vorbeste limba, mimica ii este expresiva. Ma atinge cu degetele ei lungi si subtiri, imi prinde cu degetele de la picioare degetul meu fix ca o maimutica..rade, tuguie buzele cand face "treaba aia" si face multe-multe chestii care pe mine ma fac sa imi doresc din ce in ce mai tare sa vina si bebele meu. Ma antrenez care va sa zica..

In rest suntem bine si eu si bebe. Reviu cu niste poze cu noi doua de ieri din parc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu