miercuri, 25 noiembrie 2009

This is how we do it!


Minunea noastra a mancat asa cum nici nu credeam ca poate sa manance un pici. Dupa alapatarea ca la carte a inceput sa ma mataie pe la 2 (cred), am dormit cu ea de la 11 la 2, apoi am predat-o muma'si si ne-am mai vazut la 6 azi dimineata. Ora la care cantacioasa sugea deja de 1 ora, apoi a mai vrut un biberon (30 ml) si apoi a vrut si pipilica..si deci la 7 ma culcam zob cu amandoua caprele in pat. La 8 a sunat ceasul, m-am mutat la mine in camera si am dormit ca un prunc pana la 9.30 cand datoria m-a facut sa ma ridic cu greu in capul oaselor si sa ma pregatesc de birou..ce trist..Gia Palaria dormea de nu avea treaba! Am plecat de acasa la 10 lasand-o pe minunata curat, frumos imbracata, zambind in somn..Si pe Sabelina rupta ca si mine, pregatindu-se de venirea popei acasa la noi sa ii citeasca nu stiu ce copilului.


Galusca cantacioasa ma asteapta si eu abia astept sa vad fata de perna si pe Karakiri care o sa ma tie in brate..Kate a inteles ca acest nou copil aparut in viata noastra este "antrenamentul" meu pentru luna martie si este foarte cuminte, nu ma chinuie deloc, nu mai prea avem contractii, cantam si radem in masina si din cand in cand avem ganduri triste pe care le ushuim repede-repede. Si da..radem mai rar si cel mai des radem doar eu cu Kate (pentru ca suntem singure)..Dar acasa ne asteapta zi de zi o Gie Palarie..

Un comentariu: