miercuri, 18 noiembrie 2009

Sedinte la un psiholog special

Cand ni s-a comunicat inceperea de sedinte la psiho, toti au ras si au facut poante specifice necunoscatorilor. Eu am stat cumintica si m-am gandit: oare ce pot afla despre mine mai mult decat stiu? Hm..Oare tot ce aud despre mine e mai ADEVARAT decat ceea ce cred eu ca este ADEVARAT despre mine?!
Ion a venit cand eu eram bine cu nervii ( bine cu Vic) bine cu ai mei si bine cu jobul. Caci aceastea trei sunt variabilele din viata mea, astea erau unghiurile triunghiului in care ma loveam de ipotenuza, eu biata bila..Acum sunt patru colturi si locuiesc intr-unul din ele - in ala in care este fica-mea.
Apoi au inceput grijile. Vic facea numai tampenii si nu ne mai ajungeam cu banii, eu ma incapatanam sa nu spun nimanui despre parteneriatul nostru financiar si au inceput frustrarile. Cele 14 nopti de huzur in Grecia cu o gramada de bani s-au transformat in 9 zile cu un buget decent..Si certurile nu se mai terminau. Ah, da, banii nu aduc fericirea. Dar mie banii mei mi-au adus mereu fericire pentru ca fiecare leu a fost muncit cu greu si deci meritat..Cand vezi ca cineva isi baga penisul in munca ta parca ti se cam umfla venele pe gat..Ion mi-a zis clar "femeie, esti nebuna cu capul. In ce te-ai bagat? Il iubesti pe omul asta? Daca da, taci. Ca ti-ai facut-o cu mana ta. Daca nu, du-te in vacanta, fa-ti de cap si cand ajungi acasa da-i papucii. Nu e bine sa te desparti inainte de concediu!"
M-am gandit. Eu il iubesc pe omul asta. Asa iresponsabil cum este, cu capul in nori, cu moaca aia de copil cand se trezeste..e iubitul meu. Si poate e mai bine sa nu ma mai gandesc unde rahat se duc banii mei si sa incerc sa ma port ca intr-o relatie in care impartim totul. Nu a fost chiar asa. Toata iubirea din lume nu o sa stearga nervii si umilintele. Reciproce. Ca nu a tacut nimeni luni de zile. Compatibilitate intre zodiile nostre?! Maxima. Nervosi amandoi, plini de pasiune amandoi, nebuni cu capul amandoi..Ce putea sa iasa din atata flacara?!
Un copil. Probabil cel mai iubit dintre pamanteni pentru mine. Ion a aflat despre copil si s-a emotionat tot. Pentru ca stia cat de mult imi doream sa fiu implinita pe planul asta. Si ..baiatul? I-ai dat papucii? Neh! Mi-i da el mie. Toate perechile inapoi, peste botic. Lasa, stai cuminte, esti puternica, sunt asa de mandru de tine. Nu mai face "aia", "aia" si "aia" ever! Nu e treaba ta! Vezi-ti de tine si de minunea de copil! Si daca il iubesti..apoi nu ai cum sa il schimbi. Taci in inveti ca astia suntem noi barbatii! Nu ai ce sa schimbi la el. Daca il iubesti il iubesti asa cum este.

Au trecut lunile, bebe creste mare. Vic are locul lui special in viata noastra, mai mult a fica-si. Eu mai merg la Ion cu care rad si povestesc. Este un prieten care ma asculta si imi spune ca stiu tot ce am de facut si ca el e mandru de noi. Imi spune ca sunt o gravida frumoasa si ca daca Vic nu ne vrea, e alegerea lui. El e LEUL - el e mascului cel puternic. Eu si Kate suntem ale lui dar el nu e al nostru. Ca asa sunt leii, au fetele lor care ii adora si pe care le protejeaza doar asa..cu coama lui.

La multi ani tatal lui Catrinel. Fata ta are o verisoara nascuta foarte aproape de tine, ce soarta..Fica-ta o sa alerge Timisoara-Bucuresti ca sa impace zilele de nastere. Ce coincidenta! La fel ca mama ei care a alergat in ultimii ani intre zilele de nastere ale oamenilor dragi ei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu