miercuri, 18 noiembrie 2009

Prima noastra fetita


a venit pe lume azi noapte la 23.45, in tipetele sora-mi. Eu si mami asteptam in masina, eu cu fica-mea in burtica tropaind ca un hipopotam, mama facand calcule si gandindu-se la puiul ei care aducea un alt pui pe lume.
Brotacica era plina de o pudra care o facea suspect de creatza si serioasa, in realitatea e mult mai frumoasa. In plus blitzul de la telefonul meu o deranja si am auzit-o scancind fix ca o broscuta de pe lac. Tatal nostru si tata ei cred ca au fost de departe cei mai terminati de emotie..Eu as fi ramas cu Sabi la spital sa ii masez inca doua ore burta daca ma lasau oamenii aia, mama este un scorpion puternic si sigur pe el asa ca a dominat toata noaptea si a trecut prin doctori si asistente cu spagile aferente ca prin branza.
Eu am avut vreme sa vad conditiile in care nasti in Romania daca esti speriat asa cum a fost Nusha mea..Nu ma deranjeaza sa nasc langa o surora tiganca, as tine-o de mana daca salonul in care "deliveram" arata omeneste si mesele pe care stam cracite nu sunt de pe vremea razboiului de independenta..
Sabi a nascut "pe viu", fara anestezie. A nascut la fel cum ne-a nascut si pe noi mami. La camera de garda o armata de doamne romales isi asteptau fata care nastea si ea. Cand mi-au vazut burtica a inceput dixtractia: sa nu nasti cu anestezie ca nu e bine, Dumnezeu a lasat sa impingem noi, care putem cum putem, nu cu medicament sa nu simti ca esti vie.

Toate mamele stiu secrete, nu-i asa? Nusha mea nu a stiut ..i-a fost frica. Sper mie sa nu imi fie, eu vreau sa fie mama cu mine in camera, nu mi-am pus niciodata problema ca as vrea sa nasc cu barbatul meu in camera, dar mama e mandatory! Si daca e loc si de fete sa vie sa ma tie de mana si sa strige ca nebune IMPINGE, apoi...asa vreau sa nasc. Cum am trait toata viata - inconjurata de lume!
Sarga zicea: cata lumea te-a sunat? Multa? Iti dai seama daca acum a fost asa, cum o sa fie cand nasti tu? :))))
Mi-e dor de sora mea si vreau sa vina acasa cu copila si sa ne bucuram de mocutele pe care le face, sa radem cand faca kk si trebuie sa o schimbe cineva!! Abia astept sa vina bb acasa!

2 comentarii: