marți, 17 noiembrie 2009

Me, My daughter and I

Citeam demult povesti in care mame nebune incercau sa isi realizeze visele prin intermediul ficelor lor, fetele ajungeau sa faca doar ce vroiau parintii, nu aveau niciun pic de libertatea, nu aveau personalitatea conturata..
Pe noi mama ne-a lasat sa alegem. Am cerut sa facem diveste chestii, le-am facut. Desigur in limita posibilitatilor financiare..oricum nu am cerut niciodata mai mult decat si-ar fi putut permite ai mei:(

Mi-as dori ca fica-mea sa imi ceara sa faca balet si sa ajunga sa viseze macar ca poate dansa asa:



Mi-as dori sa iubeasca firul ierbii si sa vrea sa umble desculta fara sa aiba aere de copil de oras ca ii intra pietricele in talpa..Vreau sa imi ceara sa o duc la bunica si sa alerge prin padure asa cum am alergat eu..
Vreau sa iubeasca apa la fel ca mine si ca ta'su, sa inoate de mica si sa isi doreasca sa descopere minunile de pe fundul marii..
Vreau sa isi doreasca sa citeasca la fel ca mine, sa scrie frumos ca ta'su si ca mine, sa iubeasca imaginile si sa faca fotografie (ca tatal meu, ca mine si ca ta'su), vreau sa fie curajoasa si sa stie sa ceara ceva, cu mentiunea ca "a da e mai frumos decat a cere". Vreau sa stie ca lucrurile bune ajung la noi cand le meritam. Vreau sa iubeasca muzica si sa simta totul asa de frumos cum simt eu de 32 de ani incoace..sper sa ajung sa o invat tot ce am fost eu invatata ca e bun si frumos..
Uneori mi-e frica. Mi-e frica de lipsa mea de rabdare si de tact, mi-e frica de mine cea care, cand sunt nervoasa, reactionez gresit si ma port rau cu oameni pe care ii iubesc foarte mult. Ma gandesc ca poate intr-o zi o sa fiu nervoasa pentru ca nu sunt fericita (ca doar is om si o sa ma apuce si pe mine dambalaua) si o sa fiu rea in fatza copilului..dar apoi imi dau seama ca mama mea nu a fost rea cu noi niciodata, indiferent cat a suferit. Noi eram de fapt bucuria ei. Decat ca eu seman cu tata:))
Tocmai va saluta Kate. Nu sta asa cum am crezut eu, cu spatele la dvs, au contraire, este asezata cu fatza catre buricul meu deci va saluta cu ambele maini si din cand in cand mai suteaza cordonelul care ii aduce ce mananca muma'sa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu