marți, 10 noiembrie 2009

O zi linistita

Pana la orele 15:40, fara sa iau vreo pastile, fara sa fac nimic iesit din comun..NU AM AVUT NICIO CONTRACTIE!
Mi se pare excelent sa nu ma doara nimic, sa am o zi ok in care bebe e cuminte si doarme! E adevarat ca azi noapte nu am dormit decat dupa 2, caci am avut de pazit o alta burtica:(
Sora-mea a avut primele momente de durere inexplicabila..desi bebele ei mai are cam 2-3 saptamani de stat acolo la caldurica..
Azi nu m-am enervat, am ras, am luat prima pastila de Fier pentru piticutza, am mancat junk food de la KFC ca sa ne facem o mare pofta tinuta in frau de ceva vreme. Abia astept sa se faca seara si sa plec sa imi continui frumos ziua romantica.
In rest ..la munca e la fel ca in toate aceste luni. O adunatura bizara de oameni care trag in zadar..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu