luni, 9 noiembrie 2009

Blonde gipsy girl



intr-o comedie f draguta despre cum sa pierzi un mascul in 10 zile, blonda mea favorita (gay de altfel) a luat poze cu ea si bietul baiat (pe care il facea muci pentur un articol) si a facut un album foto cu posibilele mutrite ale progeniturilor lor. Eu nu am poze cu Victorious Dad de cand era mic si frumos, am doar cu mine..El era asa: mic, timid, cu parul des-des si ochii albastru spre verde. Am vazut destul de multe poze cu Vic pici, era gras! eu am fost grasa pana m-am apucat sa merg..dupa ce m-am ridicat in picioare mi-a fost imposibil sa ma mai opresc..
Cand s-a nascut sora mea aveam 2 ani, deci in poza din colt in care Nusha are cam un an, eu am vre'o trei..e poza mea favorita cu noi doua pentru ca ma arata exact asa cum am fost toata viata, cu o moaca ghidusha si pusa numai pe sotii..Nu stiu daca e macar o prostie pe care sa nu o fi facut cand eram mica..
Acum ne este somn. Kate si-a inceput dansul. Azi nu a fost o zi buna pentru noi doua, dar nu-i nimic:) Vremuri minunate vin si ne vom descurca foarte bine. Mai e asa de putin pana la vara..Si apoi mai avem putin si Kate face un an si e primavara si vom atinge iarba cruda, verde si vom intelege minunile lumei..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu