vineri, 21 noiembrie 2008

You're the conversation, i'm the game

Nu stiu de ce m-am depresat cand stiu ca noaptea e tanara si imi voi spulbera tulburarile in tequila cu sare linsa si lamaie stoarsa in gura..
Sau stiu si stii si tu. Astept sa iti termini de scris visul si sa vii sa ma vezi, sa apari prin surprindere cu parul blond, intins, cu blush in obraji si cu fatza razanda. Sa ma iei in brate sa ma intrebi " ce faci pisi" si eu sa te intreb cum poti sa imi f*ti nervii o zi intreaga. Nu o sa te intreb. Cand o sa vii tu eu voi fi deja pierduta. 
Minte-ma ca nu ai avut timp sa vorbesti cu mine 5 minute azi ca eu sa cred ca sunt paranoica si prietenia noastra e neschimbata. E mai bine sa ma minti si tu, caci si eu ma mint cu asa de multe lucruri pe care tu mi le "relevi" in speranta ca asa ma ajuti sa ma maturizez. Doar ca eu nu vreau sa cresc. Asa suparata cum am fost pe tine azi nu am fost de mult pe nimeni. Pe tine, niciodata. 
De asta nu te sun si nu iti scriu. Dar ce crezi! Iti scriu aici, ca sa citeasca o lume intrega ca prietena mea nu vrea sa vorbeasca deloc cu mine. Este asa de ocupata incat nu are 5 minute sa dea un sms. 
Sa mai astept sa suni? Chiar daca nu citesti azi, o sa citesti maine sau in alta zi. O sa stii ca you're the conversation, i'm the game. 

Un comentariu:

  1. Poate reusesc eu diseara sa-ti mai ascund tristetea, cu un dans indracit. Ori poate tu pe-a mea. :))

    RăspundețiȘtergere