vineri, 21 noiembrie 2008

Saptamana in care am ucis un blog

Acum multi ani soarta a adus aproape 5 fete. Una blonda, una bruna, una roscata, una cu ochii albastri, una cu gura mare. Tot soarta a mai adus alte fete. Sau nu, nu soarta. 

O fata a adus alta fata (pe care am pastrat-o pana in zilele noastre si nu vrem sa o dam!), alta fata a adus alta fata (care a plecat si s-a maritat fara sa ne spuna), doua fete au adus o alta fata (care a plecat la Praga si s-a maritat acolo), eu nu am adus nici o fata caci in egoismul meu nu vreau sa dau pe nimeni! Margaretele sunt margarete, nu le amestec cu fetele mele din celelalte 2 gasti! 
(nu de alta dar astea is in stare sa se placa asa de tare incat sa ma uite intr'un colt undeva!).

De o saptamana de cand s-au strans Margaretele, nu a scris nimeni un rand, nu a postat nimeni o poza, nimic, nimic. Blogul nostru ne-a tinut legate in anii astia, acolo ne-am plans si ras. Apoi nu ne-a mai placut de el, caci scriind acolo multe nu mai aveam ce povesti cand ne vedeam face to face. Si ne vedeam si mai rar caci deh..femei fuarte ocupate! 

Blogul doarme:) Nu avem de ce sa punem poze acolo pentru ca pentru prima oara dupa asa de multi ani SUNTEM TOATE ACASA. Avem o poza toate, mai grase si mai frumoase decat acum 4 ani. Mai batrane?! Nu..Una e mai gravida decat restul. Alteia i-a crescut puiul mare. Doua stralucesc de indragostite ce sunt. Si ultima, aia, cea mai importanta..scrie. Aici desigur. 

Blogul de Margarete are o pauza bine meritata. Sa speram ca o sa il trezeasca cineva pe la jumatatea lui decembrie cand fiecare pasare va fi deja in cuibul ei, departe de noi. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu