sâmbătă, 22 decembrie 2007

Cresc mare dar nu singura!

http://atelier.liternet.ro/articol/5257/Simona-Cratel-Mihaela-Racescu/Kamikaze-kids.html



--------------------------------------------------------------------------------------------


Cred ca vom avea cel mai frumos Craciun din lume. Mama o sa ne faca sarmale si piftie, tata o sa se lupte cu mine sa vedem cine face pestele si eu voi invinge pentru ca eu voi avea CARTEA! ( adica voi gati cu Jamie!hihihi), sora-mea o sa toace la legume pentru salata si poate daca e in toane bune o sa ne faca un tort bun-bun. Intre timp nu mananc mai nimic pentru ca nu imi e foame. Am impachetat toata ziua la cadouri si sunt cumva multumita, si calma, desi cadourile is mici si inca nu ajung pentru toti.
Pup cu ocazia Craciunului minunat ce va sa vie pe Simona si feciorii, pe Miruna, o printesa Ana, pe draga mea Andreea, pe fetele mele dragi de la NY - Lolita si fetita Ina, pe Dsh, pe Vlad cel bun, pe Mircea si Cavalera, pe Andrei, pe Alex Brie, pe Mazi + gasca Robert, Dani+ soldatel, pe Zaza cea minunata, pe cel caruia ii simt lipsa si i se spune Musculin, pe Markus cu cronicile lui si daca nu ma opresc acum cine stie cand mai termin curatenia!
Craciun fericiti neobositi scriitori blogosferici! Sa va fie casa plina si sa va bucurati de parintii vostri, de prieteni si de sarbatoare:)

Pe cine nu am mentionat mai sus voi pupa direct.

5 comentarii:

  1. Hope your heart sings, with the joy Christmas brings:)! from New York, with love, Ina B

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup si eu dulce, Mihaela. Ma gindesc la tine cu caldura, si-ti doresc tot binele din lume. :)

    Sarbatori Fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu te pup cu mult drag.
    Sa ai un Craciun fericit (care sa-ti intreaca asteptarile) si sa fii fericita!

    RăspundețiȘtergere
  4. mewi mewi quistmas :D asa ar zice tweety :))

    sarbatori fericite si atata fericire incat sa te scarbesti de ea :)) de fapt oricata ar fi tot nu te-ai satura ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vai, acuma am văzut urările!

    La mulţi ani cu drag!

    Z.

    PS: Anul ăsta ne vedem la şerbet sigur!

    RăspundețiȘtergere