luni, 17 decembrie 2007

Aproape de sarbatoare



Noi suntem putini la birou, dar buni. In anul care se apropie de sfarsit am muncit si am petrecut bine. Da, stiu lipsesc niste torturi..o fata care e din familia noastra nu mai sarbatoreste zile de nastere, un baiat nu sta la poza si tot asa..La multi ani sa traim zic caci tare bine ne-am petrecut si in 2007. Am cunoscut oameni noi si ne-am facut noi prieteni. Constanta firmii este lumanarea galbena! Nu a fost tort fara lumanarea galbena la noi la birou! Urmeaza un Craciun la care poate nu o sa avem brad si luminite, dar ne avem unul pe altul. La noi mai pleaca si mai vin oameni, dar si cei care au plecat is tot in familie. Si sincer vorbind as da multe sa fie o zi in care sa vina la birou Tritica, Trostas, Sarga, Razvan, Parfi, Mircea Craciun, Petit, Mircios, Serghi, Neli, Ilinca Palinca, Andra si Vlad piticul ...si as putea sa scriu nume dupa nume.
Am gasit atatea poze in computer!! Ce moace avem si cum ne schimbam frezele!
Realizarile anului is spoturile pe sticla. Anul asta am pierdut oameni dragi. Si tot anul asta s-au nascut fetite minunate, am fost la nunti si botezuri, am ras si am bocit ca toantele. Ne-am certat si impacat ca asa e in neamul asta mare al publicitarilor..gurile is slobode, cerintele is mari si e nevoie de nervi de otel. Dar uite ca mai trece un an si noi mergem mai departe. Cu tort si o lumanare galbena de la cine stie ce filmare.
1, 2, 3 ! Sufla ca fac poza!!

3 comentarii:

  1. Ce tort delicios!!! Cind am chef sa maninc tort diplomat eu ma duc la cofetaria romaneasca-Nitza-:)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am mancat bunatati in strainataturi, dar parca torturile noastre au ceva..cred ca ne aduc aminte de vremurile cand eram pice. mai stii prajiturile cu crema aia de unt frecat cu zahar?! hahahaha! ce bunatati!!ihihih! pup tare fetita din NY:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, nu-mi amintesc de crema din unt frecat cu zahar, heavy combination:) Mie mi-e dor de ciocolata de casa. Eu habar nu am sa gatesc, daramite sa fac prajituri, dar la infulecat nu ma-ntrece nimeni. Zilele trecute am fost la Lolita (asa-i mai zic eu Lolei:) si a facut strudel cu mere, inainte a facut cheese cake, chiar in fata mea, desi parea simplu tot ritualul ala:), tot nu m-ar duce capu' sa fac. Admir gospodinele astea pricepute:) Si eu te pup, muahhh
    PS:Wishing you a peaceful and joyous holiday season!!! cu drag, Ina New-Yorkina:)

    RăspundețiȘtergere