miercuri, 19 decembrie 2007

Zduf peste gura!

M-am trezit intre doua patratele de ciocolata Lindt, imi ingheata capul in camera asta, sub patura e cald si bine, eu am cantat toata noaptea. Am cantat la party, am cantat pe strada mergand cu pasi mici , de dans desigur, am cantat in visul meu care era desigur despre o filmare, am cantat in gand dimineata, apoi sub dus, am cantat pana am ajuns langa masina mea parasita pe o strada din ratiuni bahice care nu permiteau drivingul pana peste strada, acasa. Cant si merg intr-un trafic infernal, dau semnal ca ma bag dreapta, vaz un domn politist in mijlocul strazii si ce crezi? Zduf! Fix in poponelul lui Bubu s-a oprit un domn cu un Renault murdarel. El era pe banda de facut dreapta si vroia sa faca stanga(!!), eu pe mijloc, incadrata frumos. Bubu nu avea nimic, masina lui nimic. Si dl. politist a zis sa ii dam drumul acasa, nu inainte de a ii spune domnului ca el e de vina. whatever. Nu am mai cantat. In ultima luna eu si Bubu am patit chestii asa ca m-am decis - e vremea ca Bubu sa stea acasa. Nu mai conduc o vreme, trebuie sa ma invat sa pun mai multe haine pe mine, sa ma dau cu metroul si sa citesc. Sunt cam stresata cred. Si Alexa imi trimite un banc sa ma bucure :
"mama molie catre fiii molie: cine nu mananca ciorapel, nu primeste pulovarash"

Zduful peste gura:
Ma simt framantata de anumite intrebari:

01. Ce fac oamenii fara familie de sarbatori?
02. Sau cei care nu se duc acasa cu drag?
03. Ce fac nefericitii/depresivii de sarbatori?
04. Este ok eu sa fiu atat de fericita doar pentru ca vine Craciunul, cand alti au "probleme" serioase?

Sa ma lumineze cineva frate, ca ma simtzesc vinovata ca nu mai vreau sa vin la munca, ca vreau sa imi bag mainile in zapada de pe fiecare masina necuratata, ca vreau sa dorm si cand ma trezesc sa simt miros de lemne, prajituri cu mere si scortisoara, vin fiert, tuica fiarta, parfumul maica-mii sau al lui tata care vine inghetat in casa.




in alta ordine de idei:
Am inceput sa cred asa in soarta, sa vaz semne si sa inteleg ca roata se intoarce. Dupa cum vorbeam cu mister B. am incercat sa vad un film "The secret" - filmul care iti va schimba viata. La jumatate am adormit. Nu mi-a schimbat viata, am pricipit cu e cu Legea Atractiei asa ca ma rog cu putere sa mi se intample chestii! O parte se intampla. ma gandesc cu voce tare si zic "there is a God".
Nu mai gandi papusha, taci!
"Avea dreptate aia cand zicea ca tu comentezi aiurea. Dar eu eram orb."

Mult sgomot pentru nimic la noi in batatura.

Intre timp eu CANT!!

Santa Claus got stuck in my chimney,
Stuck in my chimney, stuck in the chimney
Santa Claus got stuck in my chimney
When he came last year

There he was in middle of the chimney
Roly-poly, fat and round
There he was in middle of the chimney
Not quite up and not quite down

Santa please come back to my chimney
Back to my chimney, back
Santa please come back to my chimney
You can come back here.

Cause baby, made a brand new chimney
Just for you this year!

Santa, come on back!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu