luni, 19 noiembrie 2007

The Team - povestea merge mai departe

Cu Simona si cu M. fiecare zi o sa fie o provocare. Sa te tii dixtractie!

Maine ne vom bea ceaiul/cafeaua impreuna. Din trei colturi de lume ne vom uni canile si ne vom trezi cum se cuvine.
Este clar zic.
Simona o sa ne puna sa pozam, M. vrea poesie in viata noastra si eu sunt aia dementa care cere veselie maxima!

Prevad o saptamana cu provocari interesante. Pana s-o enerva baiatul asta si ne pune sa scriem cine stie ce!!

Cine a zis ceva de rau despre blog si oamenii de isi scriu aci povestile, sa ne pupe..Mi-ar placea sa fie echipa mai mare! Sa adoptam persoane serioase. Provocarea viitoare o sa fie sa aduca fiecare din noi un om in vizita. Un contributor ma refer. Dar unul serios care sa isi dea interesul.

Arta nene!

3 comentarii:

  1. dar nu ma mai pune sa scriu chestii vesele! bitte! lol

    gindeste-te la altceva!

    RăspundețiȘtergere
  2. @Simona - pentru maine avem cana. urmeaza micul si apoi miercuri eu! jar mancati! vreau pentru miercuri un episod dintr-un serial. Hahaha! sa va dau eu synopsys?!
    Sau nu..

    RăspundețiȘtergere
  3. u are evil :))

    sunt de acord cu propunerea ta... sa mai bagam lume... cheama tu ca tu ai oameni multi in blogroll :P ca oricum mai seriosi ca noi nu gasesti... :))

    deci pa miercuri vine randul meu cu o idee hehe... :D sunt un geniu :))

    deci daca gasesti pe cineva interesat de jocul asta de genul: "cap ou pas cap" sa il inviti cu toata caldura mea... si daca nu poate sa se tina de treaba ne face cinste la fiecare :)) si tre sa vina cu 'cinstea' acasa la fiecare :))))))))) ce as pierde un pariu cu simona sa trag o fuga pana in germania si 'napoi :))
    se pare ca m-a cam prins veselia. of. :)) tu cu textele tale vesele :P

    RăspundețiȘtergere