marți, 20 noiembrie 2007

Nu mai esti..

I:
Cine-mi va mai spune-n fiecare noapte somn usor si
Cine-mi va mai spune-n fiecare zi 'Imi este dor' si
Cine-mi va mai spune 'Te iubesc', acum, cand tu nu mai esti.
II:
Cine-si va mai pierde mana foarte-ncet prin parul meu si
Cine-mi va mai spune 'Va fi bine' cand e foarte greu,
Cine-mi va mai spune 'Te iubesc', acum, cand tu nu mai

Refren:
Nu mai esti, tu nu mai
Nu mai esti, tu nu mai esti
Gandul sa-mi citesti.

III:
Cine-mi va mai da sarutul buzelor ce nu te mint si
Cine-si va mai pierde ochii-n ochii mei - tacut alint si
Cine-mi va mai spune 'Te iubesc', acum, cand tu nu mai esti.
IV:
Cine-mi va mai da in dar un trup de jar in albe nopti,
Cine-mi va mai dechide dimineata ale zilei porti si
Cine-mi va mai spune 'Te iubesc', acum, cand tu nu mai

Refren:..
Nu mai esti, tu nu mai
Nu mai esti, eu nu mai
Nu mai sunt decat un cantec frant
Cand tu nu mai esti.

A fost odata, ca niciodata..Uneori credem ca nimic nu ne poate atinge. Avem totul si ne bucuram de fiecare secunda. Iubim si suntem iubiti. Daca facem o lista cu dorinte, ajungem sa taiem tot, pentru ca toate ni s-au indeplinit. Cand ai totul poti sa pierzi totul. Intr-o secunda.
Am spus ca nu mai plang decat daca moare cineva. Azi plang. Nu am vrut sa scriu dar cred ca daca scriu o sa imi treaca tot. Si ma mint, nimic nu trece. Ma doare si imi vine sa urlu, si in jurul meu pe toti ii doare.
Vorbesc cu oameni si ma gandesc ca de fiecare data. Nimeni nu moare! Toti pleaca undeva, departe. Unde nu au telefon si mail. De unde nu ne pot sa nici un semn. Undeva unde le este bine. Unde nu exista durere si intristare. Fac o pauza de la toate.
As vrea sa ma urc maine in masina si sa ma duc departe, acasa la noi. Acolo unde e liniste si unde e cald in casa pentru ca bunica face focul pentru noi.

E soare afara. Ce zi frumoasa ca sa pleci asa de departe dragul nostru prieten..Ce zi frumoasa ti s-a ales.

Mai stii cum ne scriam? Muzica pentru urechi alese. Suna bine tot ce venea de la tine.

Ma opresc acum. Ma duc la biserica. Nu, nu sunt habotnica. Cred ca undeva ne asteapta ceva. E bine sa fie o lumanare care sa ne lumineze drumul catre ceva. Sa fie mai multe mici lumini care sa ne duca acolo.

E liniste.
Sa nu ma intrebe nimeni nimic.

Latter edit
Din 15 lumanari 13 au fost pentru morti. Cam multe.. Ultimele doua le-am aprins la Vii. Pentru noi toti, e mai simplu asa.

5 comentarii:

  1. hei sorry... daca am inteles cineva drag a plecat?

    eu nu pot sa plang nici macar la inmormantari... sunt o fiinta ciudata.
    dar sti de ce trecem prin durere si dezamgire? ca sa pretuim mangaierile celorlalti, ca sa mai simtim din cand in cand cate o mana calda, o imbratisare cu suflet, o lacrima impreuna cu cineva... sa ne apropiem unii de alti... si da, si pentru a evada pentru putin din cotidian. sper sa te simti mai bine

    RăspundețiȘtergere
  2. @M. - o sa fie bine. eu stiu. acum insa nu e bine. dar toate trec. am invatat sa ma obisnuiesc cu tot ce se intampla. sunt mare acum.

    RăspundețiȘtergere
  3. hehe esti mare... si te crezi cand spui asta?:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Of Mircios..eu m-am obisnuit cu anumite ganduri:)
    La mine in birou Coldplay ne spune "i will try to fix it" si eu stiu ca va fi bine. Candva.

    RăspundețiȘtergere
  5. e faina piesa, dar daca vrei una ce sfasie incearca 'what if' de la ei... sau una super faina legata de situatia in care esti... intra pe blog la mine si in player cauta switchfoot-yesterday. o sa iti placa mult :)

    RăspundețiȘtergere