marți, 20 noiembrie 2007

Si noi..

Suntem muti. Vorbesc cu Simona. Stie si ea. A citit la Bradut pe blog, citesc si eu. Plangem toti ca niste copii. Capa e suparat pe un Dumnezeu care azi a ales gresit.
Mi-e greu sa ii scriu numele aici. Si cum sa scriu ca nu mai este?
Cand el este si curand o sa imi trimita un sms in care ma intreaba ceva gen - cum suna "scalp sanatos"?! Eu rad si ii scriu inapoi "scalp sanatos, suna frumos".
La Manafu e o poza cu el. Este asa de serios:)
Imi aduc aminte ce m-am bucurat cand am gasit un articol cu el in Imagoo! Nici nu stiam ca el este "domnul Dan Moldovan".
Sau una si mai tare..La Tempo in sala mare pe pereti sunt tot felul de distinctii.
Inainte de un PPM citeam pe pereti "Dan Moldovan - premiul pentru nusce" si intreb foarte serioasa cand ma prind ce el e Pilu : Da ce ma, si Pilu a lucrat la Tempo? :))

Nu, alta poza trebuie pusa!

Asa e Pilu! Pilu rade si face glume. Pilu pune porecle fetelor, o striga pe Pitica noastra Pocahontas.

Pilu imi da mesaj si imi spune ca s-a nascut Lara. Eu ma trezesc buimaca si sunt fericita de imi vine sa topai! There is a new princess in town!! Anunt pe toata lumea, sa ne bucuram toti pentru minunea lui..
Acum putina vreme Marc imi trimite poze cu Katia si imi face iar ziua frumoasa.

Nu mai am ce sa spun. Nu mai stiu nimic..

Azi nu e o zi buna, nu?

Dan Valer Moldovan.
Nu, doar Pilu.
15.03.1972 - .....

4 comentarii:

  1. Sa se odihneasca in pace! Si, sincer, stiu ca nu e bine, dar incep sa cred ca lately Dumnezeu alege gresit. Da` gresit rau...

    RăspundețiȘtergere
  2. poate o mica provocare o sa te ajute sa te dezlipesti pentru moment de tristeti, dar daca vrei sa sari peste asta e ok :)

    andrea nu cred ca alege gresit... un om bun merita sa fie intr-un loc mult mai bun ca si asta... noi suntem cei care avem perspectiva gresita

    RăspundețiȘtergere
  3. Pilu iubeste origami. Am invatzat ieri sa fac un avion de hartie, care sa si zboare. L-am luat cu mine in geanta si l-am dus lui. Pilu zboara azi cu avionul de hartie. Stiu asta, am stiut de cand m-am trezit. E o zi buna pentru zburat cu avionul de hartie, e o zi cu mult soare si zambet de pilu. Dragul de el...

    RăspundețiȘtergere
  4. @irina - noi am crezut ca Ronti sau Bradut au facut avionul. Iti trimit o imbratisare, din tot sufletul! de cate ori o sa vezi un copil cu un avion de hartie, o sa stii ca este acel avion. si o sa zambesti. un copil o sa te faca mereu sa iti aduci aminte de Pilu..

    RăspundețiȘtergere