luni, 19 noiembrie 2007

Poveste vesela

(desi nu sunt in stare sa scriu nimic vesel pentru ca m-am trezit cu niste dureri de shale monstruase, eu am iscat asta cu veselia, eu tre sa ma supun:(. sa vedem ce imi iese)


Bacau Kamikaze

La noi in gasca nu erau fete. Numai baieti, de varste apropiate. Aia mari erau cei care dadeau tonul la facut tampenii. Asteptam ploile mai abitir decat taranii care stiau ca de ploi depinde recolta lor. Pentru noi ploia era un motiv bun sa facem ceva rau. Dintr-o teava de plastic cu "gura" destul de larga pentru a indesa un dop in ea, faceam o imensa "siringa", cu o tija pe care o legam cumva de dop. Sugeam apa mizerabila din balti si ne asezam strategic la coltul blocului, intre boscheti. Asteptam masinile si vizam soferii care aveau proasta inspiratie sa aiba geamul deschis. Arta nu consta in a uda masina, ci important era sa il pocnim pe sofer cu jetul de apa muradara fix in mufa. Indemanare maxima se cerea. Ascunsi in boschete, cu siringa uriasa in mana pandeam o Dacie rablagita cu un sofer imprudent la volan. Trebuia sa apesi tare, sa prinzi geamul deschis si masina sa aiba o viteza mica. Ii udam si fugeam care incotro ca potarnichile. Cand nu ploua aveam alt concurs. Caci totul era un concurs. Tot de la coltul blocului, inarmati cu bolovani sau pietre pandeam masinile si le atacam. Ideea era ca masina sa fie in mers, calculasem viteza cu care trebuie aruncata piatra astfel incat soferul sa se sperie si sa faca pe el.
Gelu era campion absolut, isi alegea bolovani de pamant, usor intariti. Din aia care la impact se faceau zob si murdareau tot.
Se aseza in pozitie de atac si tintea gemul. Nimerea des parbrizul, motiv de mare bucurie pentru sofer. Cei mai putin norocosi primeau bolovanul in masina, pamant peste tot, in fata, in gura, pe geam, pe volan. O incantare.
Orasul nostru era mic. Clar stiam o parte din victime. Asta facea totul sa fie si mai interesant!
- Ba Gelule, aia nu-i masina lui tac'tu?! a intrebat Ion dupa un atac cu bolovani asupra unei Dacii albastre.
Gelu a facut ochii mari. Tac'su a oprit masina si a coborat in strada plin de pamant, scuipand si injurand de mama focului. Picimea a disparut cat ai zice peste. Ion a taiat-o si a incercat sa il traga si pe Gelu dupa el. Dar deja tac'su il vazuse si o luase spre el. Gelu avea un ditamai bolovanul in mana. Tricoul lui lalaiu era labargit de la atata tras, murdar de noroi. Gelu sta nemiscat si ii auzea ca prin vis pe ceilalti strigand.
- Ba, fugi ba! Nu fii prost!
Dar Gelu nu se putea misca.
L-a batut tac'su in fatza blocului, apoi l-a tarat in casa. Unde iar l-a batut. Si in final l-a scos in curul gol afara, pe pres. Gelu statea la parter, usa lui era langa intrarea in bloc. Statea in fund pe jos, acoperit cu presul. Rosh la fatza. Ion s-a dus spre el si si-a dat jos tricoul.
- Ia ba, pune asta pe tine. M-ai spus? Stie tac'tu ca eu am dat.
- Nu stie ba nimeni. Ba mi-a dat niste curele, ma ustura de ma cac pe mine!
- Lasa ba, ca o sa iti treaca. Bine ca nu ne-ai zis. Ca daca afla maica-mea nu ma mai lasa afara.
Aia mai mari stateau la distanta.
- Care ai ma ceva de imbracat? a intrebat Gelu nervos. Stati si va uitati la mine in curu' gol, ce nu ati mai vazut un cur? le-a zis si s-a ridicat razand.
Ion radea si i-a venit brusc o idee. Amandoi s-au intors cu spatele la restul gastii si Ion si-a dat jos pantalonii.
- E bine ma? Va place de cururile noastre?



(sunt batrana si obosita. Ma doare mana stanga de la umar pana la degetul mic. Si tot in partea stanga ma doare ceva, pe langa coloana. Nu imi iese nimic vesel. Povestea de mai sus este o adaptare a unor povesti auzite azi noapte de la amicul meu Bojemoi. Spre sa imi dati un 7. hahaha)

Pentru povestile ECHIPEI:

http://perfectflawlessillusionofme.blogspot.com/
si
http://iesitdinminti.blogspot.com/

7 comentarii:

  1. lol

    mai, dar ai facut o multime de trasnai!

    eu am fost copil model pe linga tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. aaaaaaa! nu e a mea! este o adaptare dupa povestea cuiva!!am facut-o "fictiune"
    hahahaha!

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) hai ca am reusit sa zambesc... of mah ce mi-ati cerut voi. :P

    imi place idea cu seringa si cu apa murdara. de la etajul doi crezi ca merge? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Aia trebuie ca e inima...
    Te doare inima? Sa-ti fac un ness?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dona - nu e inima! hahaha! chiar am o durere de spate ca la babe. nu stiu cum am dormit, sau ce am baut:))

    RăspundețiȘtergere
  6. @dona - asa, de weekend, cu neste fete. si duminica cu un domn. chill. i;m ok:)

    RăspundețiȘtergere