luni, 20 august 2007

Cine este acest curios ochelarist?



Printre zecile de jucarii ale Mariei am gasit aceast papush. De care m-am amorezat iremediabil. Pe care vreau sa il fur. Tomas zica ca nu e frumos sa furi de la un copil. Dar! Eu zic asa...Il pot cere de la Maria. Ba chiar ii propun un schimb: dau doi bebei pentru acest Ochelarist. Cica vreau sa fraieresc copilul...Puah!
Nimic mai fals! Are 500 de jucarii, e satula de ele oricum si mereu va dori ceva nou. Nici nu cred ca ii place de ochelarist! Eu il cer. Daca cumva nu vrea sa mi-l dea cadou, trebuie sa il fur, nu?! Pentru ca imi aduca aminte de papusile pe care le am de cand eram mica: marinarii, cosarii - erau fetite si baietei! Mai tineti minte? Golanii! Papusile golan, cu pantaloni cazuti peste incaltari, cu mainile in buzunare (sau nu?).
Totusi moaca acestui ochelarica mi se pare extrem de familiara. Voi il stiti?!

Un comentariu: