vineri, 24 august 2007

Timp de vise

Am visat ca aveam un nas imens! Nu ca Cyrano, ci gras, imens. O jumatate de nas mai mare. M-am trezit si buimaca de somn am mers spre buda, sa imi verific nasul. Care era mare ca de obicei, dar nu asa mare ca in vis.
Apoi mi-am dat seama ca nu e o zi in care sa vreau sa ma imbrac si sa merg la birou. Asa ca am mai dormit. Am vrut sa repar nasul din vis, de asta am mai dormit.
Visul insa a continuat. Cu nasul cel mare. M-am trezit si am facut ceea ce fac in fiecare dimineata. Ma trezesc, cobor din pat, imi pun papucii albastrei, ma indrept spre baie, fac pipi, ma dezbrac, intre timp am dat drumul la apa si deja s-a incalzit, intru sub dus si cu ochii inchisi ma spal. ies din cada, ma sterg, ma dau cu cremele, spray, parfum si apoi incepe circul..nu pot sa ma imbrac mai repede de 30 de minute. daca nu imi pregatesc de cu seara hainele, sunt fara sansa. ma imbrac si ma dezbrac de cateva ori, cald, mi se face rau, e cald. imi place sa fiu singura in casa. alerg prin camere, haine vin si zboara, unele ma incap apoi nu pot sa le mai dau jos. si asa is cam toate diminetile. mai putin cand filmam. si atunci e totul rapid, ca in copilarie. pentru ca am facut armata cu tata.
Sunt ca un cadouash. Am mereu o funda legata in jurul meu, azi e una verde, zilele trecute a fost maro, apoi o curelusha roshie. Daca am mereu o funda oamenii se vor uita la ea si vor face abstractie de restul chestiilor pe care le port:))
Vreau sa plec departe.

Un comentariu: