vineri, 17 august 2007

Lunga istorie a bomboanelor Pezz

Acum 5 ani sau 6 (?!) am cumparat dintr-un magazin mic din Cluny niste bomboane Pezz. O punga de hartie frumoasaaa, ca eu pentur punga cred ca le-am luat..
Nu le-am mancat toate, asa cum fac de obicei, pentru ca ma drogam cu mirosul lor..imi amintea de ceva de demult..de un miros pe care il aveau lucrurile din strainatate:))
Asa ca am pus punga bine! undeva intr-un sertar, printre alte "gunoaie" cum ar zice muma-mea.

Ei bine si bomboanele imbatranesc! Am vazut in filme ca oamenii cand imbatranesc se cam umplu se pistrui si pete. La mine in neam nu are nici o bunica pete! Asa ca ma gandesc eu cu mintea mea blonda ca numa' in filmele straine (!!!) femeile mai in varsta au pete. Ca si bomboanele Pezz !!! alea straine!!

In cazul in care nu ma credeti, atasaz fotografii docoment!




Un comentariu:

  1. Pe tine te droga mirosul bomboanele din Cluny...iar pe mine acum un an m'a drogat orasul in sinea lui...M'a facut sa imi pierd mintile de tot. Nu e bun orasul ala ntz ntz :))

    RăspundețiȘtergere