joi, 17 mai 2007

Saint George - hungarian food


Pe strada Franceza la Saint George se manaca bine ungureste:) Ce imi palce: painea si cele doua bunatati de intians pe paine pe care le primesti, alaturi de paharul cu tarie, de cum te-ai asezat la masa. Muzica - pentru ca imi aduce aminte de anii la Alma in care se importau casete cu muzica ungureasca si ascultam tot felul de trupe cu nume ciudate si ne bucuram. Mancarea. Mancarea este o nebunie. Cora GRamos zice ca trebuie sa incerc ciorba de miel cu tarhon, servita in coaja de paine, insa nu prea le am eu cu mielul si ma tem. Am mancat insa supa de fazan cu taietei. Si papricasul de pui. Si supa de ceapa, desi El a zis ca nu era servita cum trebuie (i-au adus in loc de crutoane o felie de painica cu cascaval topit pe ea) Mi mi-a placut foarte tare tot. Si servirea si toate minunile. Foarte bun e pestele, si rata e super!Servire de nota 1o, ospatari prietenosi si nota 10 la toalete:)

Este de mers si de incercat! Desertul! O chestie cu branzica, sos de ciocolata alba si stafide + vanilie. Deci: mergeti de va bucurati de minunile bucatariei unguresti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu