miercuri, 16 mai 2007

Metropolitan bucurestean

Azi am venit la birou cu metroul. Micul Jder negru a ramas la umbra in parcare. Foarte cool la metrou. Nu am mai vazut atatia oameni de la filmarea Unita:)) Aproape ma uitam la ei si vedeam posibili figuranti intr-un spot:)) O cartela costa 20.000 lei vechi, pe magistrala Unirii- Eroilor sunt acelesi trenuri vechi cu grafitiuri, in metrou e racoare si la iesire este cel putin o patiserie. Nici nu mai stiu de cand nu am mancat o forneata sau o merdenea cu foietaj imbibat in margarina. Insa mi-au placut oamenii. Nu este inca destul de cald sa duhneasca toti, am vazut o multime de fete dragute si imbracate curat si frumos. Hm..Cu masina nu vezi decat taximetristi cretini si specimene cu masini straine care iti taie fatza. Pe buzele celor din trafic nu citesti decat cate un "mortii matii"..Insa in masini mai vezi un pusti caruia poti sa ii scoti limba:)
Am mers cu metroul si cu trenurile pariziene cateva luni de zile. De fiecare data am avut grija sa nu ma prinda noaptea in tren pentru ca stiam de la Sim ca negrii sunt periculosi. Oricum partea buna in Paris este ca trenul merge destul de mult la suprafata si vezi o multime de cladiri si oameni. La noi - ca la familia de soricei. Totul sub pamant.Dar a fost o experienta ok:) Pe care speram sa nu o repetam foarte curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu