joi, 17 mai 2007

La Chinezi cu Cora Gramos


Este un local micut, prin spate/diagonala cu Ruby Tuesday, pe Decebal. Se numeste Haerbin, si toate detaliile, ca la carte sunt: Str. Paunescu Paltin nr. 12 , Tel.: 021-322.57.29. Macare excelenta, portii destul de mari. Locul nu arata cine stie ce inauntru, insa la terasa este minunat, daca ai masa. Deci indicat este sau sa mergi devreme, sau sa faci rezervare din timp. Ce am mancat si a fost bun: pui cu aroma de peste, spaghete prajite cu carne de porc, vita la plita incinsa, orezel de toate felurile, pachetele si !! au coltunasi! Poti sa iei si la pachet daca ai acasa un om care pofteste si "vrea si el". Nu este un local de fitze, ci este un loc unde manaci bine la preturi decente. Au multe feluri de mancare, cam pentru toate gusturile si buzunarele. Am inteles ca si supele sunt foarte bune, desi nu am incercat.

Un comentariu:

  1. intradevar, mancare este buna. si eu am incercat si mi-a placut. locul nu e cine stie ce, dar in fond se merge acolo sa se manance.

    RăspundețiȘtergere