joi, 5 aprilie 2007

Puncte puncte

de-a lungul anilor am trait alaturi de niste oameni bucuriile si necazurile lor..apoi le-am trait pe ale mele, am jurat si injurat ca nu o sa mai fac "asa" niciodata..si tot am facut. si am avut relatii fericite sau nefericite si am iubit baieti si m-am sarutat in betie cu fete, si am facut chestii despre care imi pare rau si chestii despre care nu imi pare rau. am iubit si am urat, am iertat si nu am iertat.. am iubit mereu oamenii..am avut plimbari romantice, cu tinut de mana si cu gol in stomac si zbor de fluturi cand EL ma pupa, asa..fara "cu limba"..dar apasat ca sa stiu ca ma iubeste..am avut palpitatii cand suna telefonul pentru ca stiam ca e o relatie interzisa, desi..nu era nimic interzis in ceea ce iubeam..tu stii povestea mea cu EL si stii o parte din ce era in mine in lunile acelea..mai stii si ca am fost fericita cu el si ca l-am iubit, apoi nu am mai fost fericita cu el si l-am urat.
L-am urat pentru tot ce a facut, pentru ca mi-a citit toate jurnalele si toate mailurile si toate conversatiile de pe mesanger, mi-a citit mesajele din telefoane si tot-tot..mult inainte de a avea eu relatia glorioasa cu CEL CARE IUBEA ALTA FEMEIE.
A citit si a judecat, fara sa fie sigur daca il insel deja..mi-ai spus ca eu, pt ca m-am ars, ar fi trebuit sa am un fel de reactie si sa fac ceva..nu e asa..si tu ai mai avut mici scapari, nu?
Poate si tie ti-au zburat fluturi in burtica dupa o EA la vama veche, sau ti-a fluturat ceva in pantaloni dupa nu mai stiu eu cate sirene sau alte minunatii cu tatze si buci....tu esti baietel si ai mai multe drepturi cumva.
Poate ti-ai pus-o, poate nu, nu e treaba mea. nu e treba mea nici macar cum ai aflat ce ai aflat. stiu ce stii..culmea, mie nu imi trimiti copy/paste dupa ce am spus..poate ca am sustinut o evadare, dar nu am sustinut nimic care te-ar fi facut sa suferi si asta ar trebui sa stii. in viata ai bune si rele, caci fara cele rele poate nu ai aprecia ce e de fapt langa tine. nu stiu ce mi-a venit sa iti scriu. Eu cred ca oamenii pot sa iubeasca infinit de multi oameni si mai cred ca cu dragostele nu te pui: daca te-ai indragostit, da-i inainte. Mai stiu ca daca iubesti cand cineva te iubeste, e mai bine sa iei in calcul ce iti doresti pe termen lung..imi e foarte dor de voi. Acasa ar fi fost altfel totul ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu