joi, 5 aprilie 2007

Ce ciudat

Ma "plimb" de ore bune pe net, citesc si "ma uit si la altii in gradina". Din ce ma uit mai mult si citesc mai mult din ce imi dau seama ca de fapt nu stiu daca am ceva de scris sau de spus. Cred ca e din cauza unei zile de rahat. Am un fel de depresie de cateva zile. Cred ca e o depresie..nu stiu cum e sa ai o depresie dar am vazut ca e un fel de trend sa ai depresii. Asa ca eu cred ca am o depresie..asa de cateva zile. Nu imi place sa imi scriu mie insami, sau mai grav, sa scriu unor oamenii despre care nu voi sti niciodata nimic. Nu imi place pentru ca nu stiu cum este sa vorbesti singur. Sau de fapt stiu..nu. clar nu stiu. eu vorbesc de obicei cu cineva. ne spunem chestiuni, ne contrazicem sau ne sustinem. nu stiu de ce as vrea sa am chestii pe net. ma gandesc de cateva zile : care e treaba asta cu blogul? da, as vrea sa am chestii care sa ii bucure pe alti, care sa faca oamenii sa rada! asa da. insa eu, cred ca datorita depresiei (cum va spuneam!!)nu stiu nimic care sa faca pe nimeni sa rada. acum. si de fapt nu doar acum. de cateva zile nu stiu nimic. am rasfoit paginile blogoase si am constatat ca oamenii scriu despre orice. de la hemoroizi pana la reduceri la hainite intr-o tara din Asia. Concluzionez ca e bine si e tot un fel de trend sa ai un blog. Nici nu stiu daca eu vreau sa fiu trendy, sau sunt si eu numai o oaie dintr-o multime de oi blege. Am cetit insa si chestiuni interesanta, exista oameni care au probleme, ganduri ascunse, ganduri bune si ganduri ciudate - pe care si le "azvarl" pe blog. E un fel de refulare cumva. Nu am chef de nimic. Vreau sa imi aprobe Dona postarea povestirilor Hamericane pe acest blog. Astfel o multime de "cautatori" vor citi si se vor minuna de perepetiile unor tineri casatoriti pe pamanturile Hamericane:) Am vazut ca pe un blog pot sa fie mai multi oameni, implicati zic. Eu vreau sa am un loc unde sa pun chestii care imi plac mie. nici macar nu vreau sa scriu ceva. Atat am vrut sa spun. Iar ma apuca "depresia". Este ingrozitor sa ai o depresie. Pasul urmator, pentru a ma pastra in trend ar fi sa iau Xanax. Pacat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu