vineri, 6 aprilie 2007

Crivatul sau despre prostie (veche povestea, insa e de zis la nepoti!)

dragilor,
astazi am simtit cea mai mare rusine din viata mea.. cred ca daca ma prindea cineva pe buda in timp ce faceam treaba aia rusinoasa, si nu imi era asa de rusine cum mi-a fost azi. fetelor, stiti ce e aia sa fie omul prost?? anul asta termin scoala. toata lumea este stresata de examene, unii alearga intre munci si scoala..iar eu sunt o proasta.. habar nu am sa copiez, de invatat invat numa' ca materia este monstruasa.. si nu am timp destul.
Pt ca sora-mea este o mare spioana in viata, am deci acasa un device f. smecher care cu o cascuta mica-mica de tot (bagata in ureche) te ajuta sa primesti de acasa informatii..fara sa faci nimic. si cand zic nimic, pai asta inseaman nimic.. ei bine azi mi am bagat cascuta si mi-am zis “hai sa vezi ce iau eu restanta copiind asa futurist”.. si dupa ce am scris patru pagini si sora-mea dicta de acasa in spume, pt ca ma gadila in ureche m-am gandit sa imi opresc “semnalul”. si am apasat nu stiu pe ce dracu..si in linistea din clasa s-a auzit clar si raspicat vocea sora-mii spunand: CRIVATUL. CRIVATUL BATE IN CAMPIA ROMANA..AI SCRIS FATA???
si atunci mi a cazut capul, pe jos, rostogolindu-se usor, usor..
nu mi-am revenit din soc..stiu ca profa s-a speriat..apoi s-a inrosit..apoi mi-a zis sa merg afara..si mi-a zis ca nici nu vrea sa stie cum ma cheama.. am plecat fara sa stiu macar cine sunt si ce cautam acolo.. nu stiu de ce m-am scremut sa termin scoala asta..cred ca pt ca e 500 de euro pe an..nu stiu daca profa va vrea sa ma mai lase sa imi dau examenul..nu stiu nimic.. cred ca cumva totul se petrece dintr-un motiv.. o fi vre’un semn sa imi vad de scoala ca locuri de munca mai sunt pe planeta? sau o fi vre un semn sa imi vad de munca si sa ma cac in ea de scoala..acum in ultimul an, pe ultima suta de metri??
sunt cred prea batrana pt a mai copia la examene..sau pt a mai da examene..

Un comentariu: