marți, 15 iunie 2010

Vacanta

Vreau vacanta. Vreau sa ma urc in masina noaptea cu Kate si sa plecam departe, sa conduc si ea sa doarma in racoare, sa vad cum se crapa de ziua si sa simt soarele in fatza. Vreau sa trec prin vami repede si sa prind ora 11 pe ferry, cu Kate in brate, ascultand povestile mele despre ACOLO.

Vreau sa nu imi fi fost asa de greu alea 9 luni, sa nu ma fi umplut de spume din cauza cacatului de guvern Boc, cel care se caca pe noi si sustine scaderea natalitatii taind banii pentru mamici. Vreau sa fi investit intelept milioane de lei si acum sa nu fi ajuns sa atarn la oameni. Vreau sa fi stiut sa aleg candva oamenii corecti langa mine:)

Si pentru ca unele vreri is trecute si ce e dus, e dus, am decis sa vreau pentru mine si Kate altfel decat am vrut pentru mine cand eram singura.

Un comentariu:

  1. Draga mea,
    Te inteleg..Nu-mi vine sa cred ca un exista om intreg la cap care sa taie banii unei mame..Niste inconstienti..Niste oameni de nimic..Poate destinul tau si a lui Kate este sa traiti in alta tara unde sa fiti respectate si ocrotite.

    RăspundețiȘtergere