miercuri, 16 iunie 2010

Food is good

Aveam pe vremuri un blog numai cu mancare, il mai am si acum dar nu mai scriu nimic. Unde s-au terminat si mesele facute in gasca..
De cand stau acasa experimentez. Am un loc drag de multa vreme - http://chez.mazilique.ro. Mazi e urmarita in secret si tot in secret experimentez bunatati de la ea.
Inventez foarte mult. Par exemple, ceea ce pare o negresa mai jos, este de fapt o prajitura neagra, plina cu cereale, ciocolate si fructe uscate, racita bine cu o cupa de inghetata si alintata de neste frisca.

Apoi aici avem un chec dark cu cocos si toate fructele, scazut asa. Plin cu fulgi de migdale si ale minuni.

Sau o negresa-negresa, imbracata in nuci. Am avut o pofta nebuna de ciocolata pentru ca nu am mancat multa vreme deloc, sa nu o agit pe beba..

Am mai facut niste rulouri cu pui, sunca si cascaval, cu un sos de mustar.

si favorita mea - Tarte au citron. Excelenta. Reteta de la Mazi, mi-a iesit ok, dar..eu nu aveam voie citrice caci ii fac rau lui bebe si da, tarta a fost minunata, dar atat a plans si s-a cacacit Kate incat..mai stam niste luni de zile pana facem din nou.

Acum avem in cuptor asa ceva:
http://www.adihadean.ro/2010/05/beouf-bourguignon-bien-sur-my-way/
sper sa iasa o minune, nu de alta..dar miroase toata casa a bunitz, bunitz!

Bon Appétit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu