duminică, 13 iunie 2010

Caldura mare mon cher...

M-am facut blonda. As fi preferat sa ma rad in cap, caci ma ucide lent dar sigur caldura. Acum multi ani, sa fi fost 1998..m-am lasat blonzita la mare de Floare, fratele Mihaelei. El avea 12-13 ani, eu aveam cred ca 20, cine mai numara... Eram bronzata, neagra tuci, imbracata in alb. Blonda ca un pui de gaina. Apoi am mai facut experimente si vara imi mai trageam cate o suvita acolosha. Azi am mers la extrem, am decolorat maxim si apoi am dat cu blod perlat peste. Rezultatul?
Pai..portocaliu e putin spus. Is roscata ca o evreica veritabila:)) Cum ma simt? Pai dat fiind ca primul meu critic e Kate..ma simt excelent. Fica'mea a deschis ochii si a privit o mama blonda in ochi, intai asa..speriata, apoi eu am zis: ma-ma. Si Kate a clipit si a ras si am inteles ca .. imi sta bine:)
Nu fac poze inca. Nu vroiam sa fiu portocalie, ci BLONDA! asa cum eram cand eram eu mica! Asa cum e Gia..Dar se pare ca nu imi iese mereu din prima..asa ca mai stam si mai dam cu musetel si alte plante si vedem ce iese..pana una alta daca nu ma simtz bine, taiem tot! Asa mi-e de dor sa fiu chelioasa! Dar cica rade lumea..ca uite-o si pe aia, mamica cu caricior, chelioasa..Nimeni nu intelege ca nu mai pot de cald, ca nu suport parul, ca in par car toate grijile..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu