joi, 4 martie 2010

Stralucind..

Ca o bluza kitch cu paiete, ca o fusta de tiganca, ca un bec pe care cineva a lipit globuri sparte sau sclipici. Asa ma simt in interior, desi am racit si am o durere oribila in gat, nu mai am voce si cand respir ma doare ceva pe acolo. Dar totusi stralucim amandoua. Nu las sa ma supere nici macar parul care sta valvoa! Cumva peste tot unde ma intorc exista ceva care ma face sa zambesc, bunaoara hartia igienica..La 7 azi dimineata cand am fost impinsa brutal din pat care buda, de pe rola imi zambea un soricel care avea un buchetel de flori in fatza. Fireste era un soricel romantic, unul care s-a gandit sa imi faca pipiul de dimineata mai vesel. Apoi, cu ochii lipiti de somn am mai salutat un catel, o pisica, un iepure. Daca mai stateam pe buda ma imprieteneam cu toate animalele..si imi fugea si bruma de somn pe care cu greu o dobandisem!
Aseara inainte de culcare am avut o discutie extrem de interesanta cu K, i-am povestit in mare cum sta treaba cu mine singura in casa zile intregi, a inteles ca e aproximativ ok ca mai vorbesc singura, s-a prins ca pana si faza cu cantatul e ok, desi vocea nu ma ajuta..dar stiu versurile!
Apoi am incercat iar sa adormim si nu a mers decat dupa 12 jumatate, insa noaptea a fost un sfetnic bun si am visat frumos si curat si bun. Multa pace. Si desi am dormit cel mai mult pe partea stanga si ma durea soldul ala..K a fost in sfarsit linistita dupa multa vreme. Asa cum imi imaginez eu ca o sa fie si luna viitoare pe vremea asta..Ii si vad mocutza cand se trezeste. De nu m-ar mai durea gatul si de nu as mai tusi, as stralucii si mai tare!
Ca o bluza kitch cu paiete, ca o fusta de tiganca..

3 comentarii:

  1. Draga mea, nastere usoara (o iau de-acuma sa nu cumva sa pierd momentul) si sper sa ai multa pace in fiecare zi de-acum incolo, forever.
    Abia astept sa o vad pe Kate.
    Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. At least you have K to talk to.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai am o saptamana de pace absoluta, apoi cica pot sa si dansez! Si pot sa merg mult pe jos! Si sa fac tot ce nu am voie sa fac de 2 luni:) Sa vezi ce papagal o sa am dupa ce vine K:)))

    RăspundețiȘtergere