sâmbătă, 6 februarie 2010

Cum terminam ceva care nu se mai termina niciodata


Asculta mai multe audio Muzica

De 8 luni tot sper ca se va schimba ceva si ca o sa fiu linistita. De 8 luni fac eforturi supra-omenesti si inghit mizerii care in loc sa se termine, se amplifica. De 8 luni ma lupt cu mine si un suvoi de sentimente contradictorii. A mai ramas o luna pana vine Kate si desi m-am rupt de lucrurile care imi faceau rau, cumva se pare ca sunt urmarita si orice as face, nu pot sa pastrez o distanta "civilizata". Mai nou primesc lectii de feisbuc si mi se spune sa stau cumintica in banca mea, sa fiu atenta ce scriu si unde, sa fiu atenta ce trimit si cui. Am 33 de ani, cred ca am depasit orice varsta de primit lectii, mai ales de la persoane care de fapt nu trebuie sa mai EXISTE in viata mea. Orice legatura cu omul asta ma termina si imi face rau atat mie cat si copilului meu. Un rau de care indiferent cat fug, revine si de fiecare data da cu mine de pamant asa de tare incat ma ridic si nu apuc nici macar sa imi oblojesc coatele sangerande, caci el deja a lovit inca o data. Cum stergi pe cineva din viata ta, ca sa te protejezi de rau?
Vreau o luna in care sa ma bucur de minunatia asta care ma face sa fiu cel mai fericit om de pe planeta. Am visat ca impingea si i se vedea conturul unui cot, mic, mic si eu radeam si o intrebam cum de s-a gandit sa iasa prin burtica?!

Visele mele din ultima vreme sunt suspecte. Am visat o casa uriasa, 60 de camere. Un domeniu cu iarba verde si leagane. In camere stateau diversti chiriasi, pe o parte dintre ei ii stiam, artisti sau visatori. Nu am gasit camera mea desi primeam invitatie sa imi aleg orice loc si sa raman acolo, in casa cu tavanul inalt, in casa plina de mobila vechi, carti iubite, portelan si candelabre..O casa exact cum imi doream sa visez. Azi noapte am visat un oras parasit, vechi, pe malul marii, nu, nu era Panagia. Era un oras din sudul Frantei, acum 150 de ani. Sau de unde? Habar nu am. Am fugit pe strazi cautand doua plicuri de ceai pt ca J era bolnav..Am mancat si scuipat pe jos creveti intr-un magazin vietnamez apoi am fost urmarita de proprietar pentru ca furasem cele doua ceaiuri..Dupa fiecare cearta visez urat si ma trezesc speriata, cu K frematand in burtica si incercand sa ma faca sa inteleg ca doar noi doua suntem importante.

Vreau o luna de liniste. Fara el si nimic care sa ma lege de el, fara un mesaj, fara un telefon, fara un cuvant care sa imi aduca aminte ce a facut 8 luni de zile. Am obosit atat de rau incat sunt in stare sa ma urc intr-un taxi si sa ma duc acasa, sa sun la usa si cand deschide sa il pocnesc peste fatza pana vad sange siroind. Eu, pacifista lui peste prajit. Sange pe gresia pe care am frecat-o de zeci de ori.
Raul nu trebuie tratat cu bun, e o pierdere de timp. La anumit rau trebuie sa raspunzi cu si mai rau. Si da, exista oameni pentru care bataia e rupta din rai. Omul asta merita batut. Nu vreau nicio parere a nimanui aici. Nu vreau sa ma compatimeasca nimeni, probabil ca am facut candva ceva sa merit o asa mizerie, oi plati si pentru asta. Dar trebuie sa se termine si trebuie sa se termine de tot pentru ca altfel o sa devin fiara aia pe care o urasc si pe care am ingropat-o candva demult, undeva..
Ce faci cand te iununda ura desi tu pluteai intr-o iubire mai presus de orice alte sentimente?! Te ascunzi si rumegi ura sau tasnesti din marea ta de iubire si uiti tot? Am tot incercat sa tasnesc, dar marea mea de iubire pare o miere groasa, vascoasa, de pin. O miere neagra care nu ma lasa sa tasnesc..

I'm a bomb creator
I'm fighting and I don't know why
I live
Always will survive

Un comentariu:

  1. Draga mea,trebuie sa te detasezi cumva de aceste stari care-ti tot amarasc inima si mintea. Baga pe ignore si pe block list pe toti cei care te incomodeaza, elimina-i radical din viata ta. Trebuie sa decizi cine sa-ti fie prin preajma si cine nu. Te pup!

    PS: be the best and fuck the rest!!!!

    RăspundețiȘtergere