miercuri, 3 februarie 2010

Copilul inotacios

In fiecare seara are loc un recital al micii sirene. Inainte de culcare, pe K o apuca un dans si o rasucire incat ma trezesc cu laptopul in brate si picioarele incrucisate, sa nu cumva sa evadeze copilul..Acum niste ore Zenat ma intreba cum de reusesc sa ma enervez asa de rau si mai ales cum de nu se autoexpulzeaza Kate cand eu is nervozata:) Dragutza mea inotatoare stie de luni de zile ca la mami furtunile ce par in scris tsunami is de fapt mici valuri facute cu o linguritza intr-un pahar cu apa minerala. Hait! Iar a facut treaba aia care se resimte suspect de tare spre "iesire". Ma..eu nu inteleg ceva! O dau cu creme scumpe, ii povestesc cate in luna si in stele, o mangai, o alint, ii dau sa manance numai minunatii si in ce cantitati doreste si ea totusi ma sperie o data la cateva zile cu aceste impunsaturi ciudate! Oare e un fel de cioc-cioc al ei? Mai avem de stat o luna si 10 zile. Azi am implinit fix 8 luni de la ziua in care K a aparut in OU (sau din OU:))). O luna si 10 zile nu e mult, cam cat de tare trebuie sa strang picioarele ca sa priceapa bb ca ma speriu la fiecare miscare joasa a ei?!
Imi plac sfaturile medicilor - stai in pat cu picioarele in sus, stai pe partea stanga si pune o perna intre picioare. Nimic nu mi se pare sfat bun, as ruga un domn dragut sa-mi lege picioarele cu funda rosie si sa ma rasuceasca-perpeleasca el toata noaptea..Nu mai am somn:(
Am pus pe perete hartia cu numerele de telefon magice in caz de aparitie a popilului mai devreme..Termenul ei oficial este 25-27 martie, dar eu stiu ca ea vine dupa 13 martie..cand vrea ea. O asteapta o armata de oameni frumosi..si eu, cel mai tare..S-a calmat. Si e deja maine. Nani bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu