duminică, 7 februarie 2010

My love, my weekend, my girl

De cate ori sunt suparata si primesc sfaturi imi dau seama ca stiu deja tot, ca oricum unele chestii le voi pune in aplicatie, unele nu, etc..
Fericirea nu sta in cel de langa tine. Fericirea sta in tine. In mine sta la propriu:)) Am nevoie de un film. Apoi de un dans, e drept mi-e destul de greu sa il "efectuez" ca pe vremuri. Oftez din varful patului si zambesc, zambesc din tot sufletul. Fericirea sta in mine. Ascult Otis Redding si imi dau seama ca pana acum viata mea a fost minunata, ca am trait maxim totul si ca de fapt nu am niciun regret..culmea..Nici macar unul mic nu pot sa imi permit sa am pentru ca am fost atat de norocoasa sa am parte de absolut orice fel de experienta - mai e loc!! mai vrem!!
Am vazut mari si imi doresc sa vad oceane. Am urcat munti si inca am asa de multe culmi neurcate. Am dat si voi ma da cata iubire pot. Nu doar cui merita, e o absurditate sa afirm ca stiu cine merita..Habar nu am. O sa iubesc randomizat, daca nu pica in plasa, poate in fuga lui se mai impiedica vre'un speriat de iubire. Sau vre'o speriata?!

Asculta mai multe audio Muzica

Ma simt asa de rock and roll dupa ce am vazut The Boat That Rocked. Azi am vazut New York I love you si deci am ascultat The Budos Band ca sa ma satur de fericire..Am mai vazut Los Abrazos rotos si am avut un weekend estupendo. Monograma pe care o cos pe damascul fica-mi e aproape gata, nu sunt 100% multumita de broderia mea manuala si stangace, dar copilul o sa fie foarte fericit, mai ales ca o sa stie ca ma'sa a cusut saptamani integi la o bucatica de damasc, de la ta'su btw..pastrata cu sfintenie 30 de ani..
Ma gandesc ca se va bucura asa cum m-am bucurat eu dormind ani de zile pe un pui de perna pe care mami meu cususe un M frumos cu rosu si verde. La fel is si culorile pentru K. Urmeaza G pentru Gia.
Cam asa a fost cel mai frumos weekend din ultima vreme. Impacat cu mine insami. Mi-am cumparat jurubite colorate, ma mananca sa imi fac un gherghef mic cum aveam la gradi, dar nu prea mai tin minte cum se bat cuitzele alea..
Ne canta Dusty Springfield - You don't have to say you love me. Excelenta piesa!Mi-am facut manichiura, rosh, rosh. Vreau o masina sa ma duca inapoi in timp macar cateva zile. Vreau cateva rochii cum purta mama mea, desi urasc plasticul ala..Dar ale mele ar fi din bumbac..Vreau pantofi rosii si da, ma duc sa ma dau cu rujul ala rosu cu care m-am dat de maxim 3 ori pana acum..caci e vampic asa..
Daca nu ar trebui sa stau in pijamale (locuiesc in pat rememeber), mi-as cauta (si nu m-ar incapea..) niste haine potrivite pentru David Bowie si Let's dance..

Incheiem cu piesa serii:


Wouldn't it be nice if we could wake up
In the morning when the day is new
And after having spent the day together
Hold each other close the whole night through

The happy times together we've been spending
I wish that every kiss was never ending
Oh Wouldn't it be nice

Maybe if we think and wish and hope and pray it might come true (run, run, run)
Baby then there wouldn't be a single thing we couldn't do
We could be married (we could be married)
And then we'd be happy (then we'd be happy)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu