sâmbătă, 5 decembrie 2009

Pregatind ciubotele

"Plecase deja de ceva vreme. La inceput nu i-am simtit lipsa, am iesit cu fetele, ajunsesem sa pot sa beau pana la o sticla de vodca pe seara, apoi ajungeam acasa, faceam dus, dormeam cateva ceasuri si plecam la munca unde ma drogam cu efortul care imi anchiloza simturile. Am continuat asa saptamani bune, apoi au venit pe nesimtite sarbatorile..Si in noaptea de 5 decembrie nu am iesit si nu am baut. Dimineata m-am trezit singura in casa, cizmele mele erau pe hol, frumos aranjate..goale toate. Nikolaus nu venise anul asta. Eram singura intr-un oras din Germania, departe de ai mei, departe de sotul meu, fara macar o bomboana in cizme. Si am plans. Am plans si mi-a parut tau pentru tot..apoi a sunat telefonul si era el, singur ca si mine, trist ca nu venise Nikolaus nici la el. Am facut impreuna Craciunul si Anul Nou..si au trecut anii si nu am mai plans niciodata de Nikolaus pentru ca suntem impreuna si nimic nu va mai schimba asta" - (povestea iubirii lui Angi de Mos Nicolae)



De ani de zile imi aranjez cizmele (multele perechi!!) pe hol. Noaptea ne trezeam pe rand si puneam dulciuri si portocale in incaltari, imparteam pe rand, sa ajunga la toti, desi stiam ca mami si tati ne dau tot noua tot. Anul asta vom avea o pereche de cizme mici si roz, de blanita in plus. In minus eu voi avea o pereche de ghete, dar nu-i bai. Noaptea asta mergem sa il sarbatorim pe unul dintre cei mai iubiti dintre pamaneteni..Vin acasa si sper sa nu dau nas in nas cu Mos Nicolae care are desigur o joarda pentru mine, caci nu am fost cuminte..si multe dulciuri pentru Kate, care e cea mai cuminte..
Azi a plecat Robert, omul meu care ma certa asa de cu drag si care se juca cu parul meu si o alinta pe Kate la film cand eu o luam razna dupa 3 ore de stat pe scaun..Acum 2 zile a nascut Oana, un pui de Simionov, micul print Matei Mihail.

Alte vesti nu mai avem. Pregatim ciubotele. Kate nu are inca cizme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu