luni, 7 decembrie 2009

Baby K



Kate was dancing in the morning. i wasn't..

Am avut o zi atat de plina incat am uitat sa ma bucur de curba ascendenta a evolutiei copilului meu, de graficele frumos colorate care ne spun despre mica K cum ca e foarte bine, ca este foarte draguta si are totul in regula, inclusiv destul lichid in care sa inoate..Si in timp de dna dr imi spunea cum e cu bebe, Kate a deschis gura si am vazut-o cum inghitea..Si din nou mi s-au udat genele rimelate, caci pana acum am vazut manutze pe fazta, costitze frumos aliniate, talpite si 148 de batai pe minut..dar azi am vazut-o la mic dejun, azi inghitea cu o gura mica-mica de tot. Are si un nas mic si frumos:) si desi nu o sa se vada foarte clar in filmul de mai sus, acolo e ea, copilul K, mica mea sirena..
Intre timp acasa la mine Gia creste in parul i se schimba la culoare. Ochii sunt inca gri, dar fatza ei se schimba si devine o fetita, pe zi ce trece nu mai este brotacel..
Sunt asa de curioasa cum o sa arate Kate si mai ales..cat par o sa aiba:)) Sunt obosita si satula de tot..Asa de obosita incat biata mea Karakiri abia ma mai suporta in pat, seara dupa seara, eu cu burtica mea greu de cuprins cu tentaculul cel lung, eu cu piciorelul chinuind pe biata Kiri..

atat

Un comentariu: