luni, 4 mai 2009

Damele de odinioara

Cred ca pe vremuri femeile erau cum trebuie.
In sensul in care femeia facea anumite lucruri, era mama eroina, o gospodina desavarsita, sotie devotata. O artista care facea tot felul de chestii hand made, picta, citea, se culturaliza. Ah! Si mai erau desfranatele! Si ele..femei. Dar acum eu vorbesc despre cum banui ca erau damele.
Nu ma refer la o perioada anume in timp. Insa recunosc ca sunt influentata de vizionarea unui album foto unde o doamna purtand un costum "militar" alb (de marinar as zice) saluta intr-o fotografie sepia. Mie doamna asta mi-a adus aminte de George Sand. Din toate doamnele din album, ea era singura ne-feminina, desi avea ceva sexy in salutul ala militar dar strangaresc. Cu siguranta era o rebela, o non-conformista. Cu siguranta ca poza fusese facuta ca o manifestare a rebeliunii ei. (sper sa fie asa! ca altfel s-ar spulbera povestea pe care mintea mea a tesut-o).
Mi s-a pierdut gandul! reviu..oricum..ce mistoace erau gagicile de altadata. M-am gandit mult la Elsa Exarhu fiind plecata departe. La Elsa si superbele ei matusi, la Elsa si felul in care ea pretuieste lucrurile..Mici, vechi, rare.
Si la Andra mea m-am gandit. Ultimul bastion al feminitatii:))
Plec fericita acasa. Am primit o ghinda. Virtuala. There is hope after all. And yes, I am a lady cum ar zice domnul ala din Little Britain.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu