marți, 25 noiembrie 2008

What else..


Clatindu-mi ochii intr-un loc secret despre care nu va voi povesti (inca) mi-am dat seama ca nu mai gatesc! 

Nu mai fac minuni, nu tu un orezel, nu tu o "moula" (singular de la moules) marinere cu sos de branza albastra si vin alb, nu tu o vanata prajita..

De cumparaturi nu mai zic, emptyness-ul din frigider ma sperie, ajung oricum asa de tarziu acasa incat nu mai mi-e foame, si daca imi e, are mama precis niste paste sanatoase! 

Poate weekendul asta imi rezerv cateva ore sa fac ceva bun si mic, chiar daca o sa fie vorba de painici la cuptor stropite cu ulei de masline si usturoi. 

Mi-am adus aminte cum am pregatit o masa intr-o noapte, intr-o camera de hotel. Totul in 10 minute. Ce orgie culinara!
Vin alb la sticla mica, blue cheese, struguri si mere, painica prajita, icre negre, unt, pasta de masline, babybel si kiri, rosii cherry, anchoave. O camera cu un pat mare si un frigider mic, doi oameni si in mijlocul patului un festin.
 

2 comentarii:

  1. find the right person and you will regain the spirit of joy

    RăspundețiȘtergere
  2. @anonimul are dreptate, nu zic nu, dar ce zici ca stau cuminte si astept sa vie the right person acasa sa ma duca la restaurant, ca hipersalivez aici, pe blogul tau!

    RăspundețiȘtergere