duminică, 9 noiembrie 2008

Elohim sau cel de dupa Dumnezeu

Ziua mea de nume a inceput la 00:07 cu sms de la Robert (aflat la numai 50 cm de mine). Apoi am vazut filme pana la 4 dimineata, am dormit si a urmat adevarata mea zi de nume in care telefonul a sunat asa cum nu l-am auzit niciodata - in continuu. Mihai zice ca recesiunea face ravagii si ca de aia oamenii devin brusc atenti, eu cred ca oamenii vor sa fie mai bun si atat. Ziua de nume a continuat in pat la film si s-a sfarsit la Fratelli si nitel la Planters. Umezita cu tequila si alte chestii ale caror nume mi-e greu sa le pronunt, ziua se incheie glorios cu : doi crenvusti, doua triunghiuri de branza topita, 3 felii de paine prajita, una bucata pijama roz, una bucata pat nefacut total si un film: Tropical thunder. La multi ani Mihaelo fata..wherever you are:p

Un comentariu: