luni, 29 septembrie 2008

Lectii de viata

Unele femei sunt proaste. Unii barbati spun ca majoritatea femeilor is..proaste, dar eu am cunoscut cateva femei destepte, putine este drept, dar exista.
Eu am descoperit de ceva vreme ca in materie de viata fac parte din categoria alora care nu is destepte. Trista constatare, interesant este ca nu numai ca descopar cat de putin desteapta sunt, dar perseverez. In loc sa imi trag doua palme si sa imi reviu, ma afund in chestii si rad in rarele momente de luciditate ..Rad de mine, cea proasta. Cum zice englezu' - m-ai prostit o data, sa-ti fie rusine, m-ai prostit de doua ori, sa-mi fie rusine mie. Cum sa zic eu cand am fost prostita de mai mult de doua ori si nu ma opresc?!
As fi putut sa scriu un eseu, asta a fost sugestia prietenei mele Sharga. Un esteu al carui nume ar fi facut-o pe muma-mea sa rosheasca, de asta nu scriu aici nimic. O sa scriu eseul si cine merita il va citi. Insa asta seara scriu altceva.
Femeile sunt exact la fel ca barbatii. Tute cand cred ca iubesc. Unii barbati insa pastreaza un pic de demnitate si nu se fac deplin de cacat. Ei bine..femeile..(UNELE) sunt maestre. Femeile plang, fac crize, au dese episoade de paranoia. Nu sunt niciodata multumite de nimic. Barbatilor daca nu le convine ceva..ei bine, fut altceva. Este extrem de gresit sa credem ca si o femeie poate sa faca la fel. O femeie daca nu e multumita de relatia ei prefera sa sufere si sa boceasca in loc sa isi caute "alinarea" in alta prelungire a unui mascul decat ala de acasa. Cum sa faca asta? Nu s-ar transforma pe loc intr-o curva?! Nu. Femeia sufera. El cauta ce ii lipseste intre picioarele alteia.
Alte femei nu se plang, nici nu cauta. Se resemneaza. Astea is relativ destepte.
Uneori nu vedem ceea ce este fix sub nasul nostru. Sunt asa de ocupate sa il cautam pe ala de care nu avem nevoie incat uitam sa coboram privirea si sa vedem ca undeva aproape e un baiat bun, care asteapta. Il vrem in schimb fix pe cel care nu ne da nici cea mai mica atentie, il vrem pe golanul care conduce cu 300 la ora, il vrem pe cel care ne musca cand ne saruta pe tot corpul, in vrem pe cel care ne domina, pe cel care nu suna. Vrem mereu exact ceea ce stim ca nu e bun pentru noi. Nu inteleg daca realizam ca facem o confuzie intre iubire si ambitie. Eu vreau multe chestii din ambitie, fara sa ma gandesc la consecinte, fara sa ma gandesc la cel de langa mine.
Cred ca asta se datoreaza barbatilor buni care au fost in viata mea si m-au rasfatat.. Celor "rai" din viata mea le multumesc pentru cum m-au invatat sa alung barbatii buni care m-ar vrea dar nu au loc de "figurile" mele, de "printesimele" mele.
Asta seara mi-am luat o palma pe care nu doar ca o meritam dar fu bine venita. Nu o palma ca cele despre care scrie Zuzu, ci o palma care doare mai tare. O palma pe care am cerut-o. Am condus in noapte pe strazi minunandu-ma de cat de proasta sunt. Am ras si mers usor. Am tras pe dreapta si m-am gandit, am fumat, am plecat, am oprit, am fumat, am ras. Am facut o ora pe un drum de 10 minute intrebandu-ma daca am ajuns la varsta asta fara sa fi invatat nimic despre barbati.
Acum sunt luminata. Partial. Barbatii nu sunt nici buni nici rai. Cum ziceam, suntem toti la fel. Unui barbat/unei femei nu trebuie sa ii spui niciodata ca o placi/iubesti. Ti-ai futut pe loc norocul. Placi pe cineva, taci! Daca poti, privirea sus! Eu am crezut ca e frumos sa placi oameni si sa le spui. Rahat! Gresit total! Stiu pentru ca nici mie nu imi place sa imi spuna cineva ca ma place. Ah! Sa imi spuna, dar daca se poate sa imi spuna NUMAI aia pe care ii plac eu in secret, ma intelegi..Restul nu.
Eu nu plac oameni pe care i-as lua acasa si i-as supune la perversiuni. Eu plac oameni cu care mi-e drag sa vorbesc. Insa nu toti inteleg. Cineva mi-a spus ca nu exista prietenie intre barbat si femeie. Paradoxal eu am foarte multi prieteni barbati. Pe care ii plac dar nu i-as lua acasa. Cum spui cuiva ca ti-e drag dar nu te-ai culca cu el?!
Cand am inceput sa scriu vroiam sa scriu cu totul altceva, iata ca am ajuns la miez de noapte si s-au facut varza ideile. In fine, ma culc. La naiba cu toti barbatii buni si rai, nu exista. Exista barbati pe care sa ii iubesti si barbati pe care sa ii executi. La fel cum exista neveste si amante. Am decis.

Un comentariu:

  1. Stii cum imi place mie sa zic, nu? Sunt atat de desteapta incat imi dau seama cand sunt proasta!

    Da, de acord...ma indragostesc de poveste, de ideea de iubire, de complicatii, de gloan...Nu ma resemnez, doar par ca m-as resemna cand, de fapt, vreau sa revin cu forte noi sau gasesc un alt "obiect" pe care sa il tes intr-un paienjenis de fantasme, toate ale mele...din care, desigur, nu va intelege NIMIC...

    Si eu am crezut ca e frumos sa placi si sa spui ca placi, dar e nasol rau, ca ala incepe sa se simt presat si ai dat de dracu...reusesti sa repari ce ai stricat in luni intregi sau poate never. Deci trebuie sa mimam prietenia universala, poate ne-o mai si tragem, desigur, no feelings, desigur, ca de pe picior de egalitate. Si poate daca negi ceea ce simti e ca si cand n-ai simti.

    Mie cand imi zice cineva ca ma place ma rusinez si ma fac mica. Si tind sa nu cred. Adica, de regula, urmeaza trezirea.

    RăspundețiȘtergere