vineri, 20 iunie 2008

"Stormy" night

In timp ce vantul smulgea din balcon camasa sora'mii de la Dika, eu cu ochii lipiti de somn si rupta de frig faceam poze..(http://what2do4fun.blogspot.com/2008/06/236-in-morning.html)
Asta se intampla acum doua nopti..
Camasa disparuta am recuperat-o ieri dimineta la 5.20, cand la fel de cheauna am coborat cu parul valvoi in fatza blocului si dintr-un copac am dat jos rebela zdreantza. Langa copac zacea fara vlaga umerasul..
Odata cu camasa am mai recuperat si o bluza de corp de bumbac albastra, pe care am dus-o in casa.
M-am culcat si la 6.30 maica-mea m-a trezit din nou, curioasa nevoie mare despre aventurile mele din noaptea ce trecuse.
Aseara am aflat ca da, am salvat camasa de la Dika si am adus in casa bluza altcuiva de pijama.. Asa ca am decis in cor (noi familia + musafirii) ca bluza de corp/pijama trebuie sa se intoarca de unde a venit, si am aruncat-o pe geam!

Sunt curioasa daca cineva a luat-o bluza:))

2 comentarii:

  1. tare faza!tin si eu minte dika;de acolo mi-am luat primele cizme cu toc cui, din bursa mes de studenta la arte, chit ca faceam foamea la camin;da, primele cizme elegante.si am avut si eu un t-shirt de bumbac albastru de la un second hand din anglia;mama ce l-am iubit!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce nebuna esti! m-am amuzat teribil,. fetita, tu chiar n-ai somn????:)

    RăspundețiȘtergere