miercuri, 18 iunie 2008

Back in biznis

Am permis! Nou, caldut asa..Vineri are fata si pasaport nou! Cald si el. Doua acte facute la cateva zile distanta, doua poze cu alta persoana..In pasaport sunt satena, cu freza mea emo, taca-paca. Ei bine in permis..alta cucoana! Blonda tuata, cu camesha, perul prins, cercei cadou de la Onutza, ce sa zic..alta Marie cu alta palarie. Ce bine ca o sa intru iar in legalitate si o sa am doua strese (nu stresuri!) mai putin!
Foarte frumos la Politie, in noul sediu situat la dracu' cu carti! Conform site-ului, noua cladire se afla la NUMAI 200 de m de statia de metrou Aurel Vlaicu. 200 de metrii de care?! Masurati de cine?? Am mers de mi-a crescut parul! Ce tampita eu, sa nu vreau sa merg cu masina cu permis expirat, nu te intreba nimeni nimic frate! Am ajuns acolo dimineata pe racoare, la 9.45 eram gata si am avut de stat 2 ore ca sa mi-l si iau. Deci! Lejer ma puteam duce cu masina in loc sa ma dau cu metroul (un loc nu mi-a dat si mie nimenea, desi se vedea clar ca citesc si ca mai am cateva pagini!!), apoi cu taxi-ul ca sa beu cafea cu Oana..
En fin, bine ca s-a terminat. De maine iar in trafic! Ce bine, draga de Bubu ce o sa se bucure de mine!

Un comentariu: