duminică, 8 iunie 2008

Nunta romaneasca

Dupa ce pret de 4 ore am fost o printesa cu pantofii de rigoare, am
evadat intr'un magazin de unde mi'am achizitionat una pereche sandale
intru dantzuire pan' la ziua. Diferenta dintre bucuresteni si
provinciali se simte cel mai tare la nunta. Astia de la oras nu le au
cu dansul..La nunta Dianei este insa o familie, unchiul Iulian +
matusa Angela. Joaca oamenii astia de cand incepu muzica. Noi stam la
masa si bem tot de cand incepu nunta..Partea buna cu nuntile e ca bei
si mananci si nu te prinzi cat esti de machit. Oricum am decis..Vioara
aka Viorel e cel mai bun partener de spritz. Noroc cu sotia Eliza, cea
care ne duce acasa in zori de zi:))

2 comentarii:

  1. Nu stiu, nu ma atrage ceremonialul nuntii la romani...si nici ritualul inmormintarii:) le gasesc zgomotoase si prea...dramatice:)

    RăspundețiȘtergere
  2. depinde de cine se nunteste:) eu nu am fost la o nunta 100 % traditionala cu strigare de dar si talmes-balmes. am fost la o nunta decenta, cu dixtractie si antren:) nu neaparat zgomotoasa si nicidecum dramatica. a ras mireasa toata noptea si a fost misto atmosfera.

    RăspundețiȘtergere