vineri, 13 iunie 2008

Sexul si orasul. NY desigur

Am ras si am plans la filmul asta asa cum nu am mai ras si plans de multa vreme. Fetele au imbatranit si o data cu ele si noi. Au trecut aproape 9 ani de cand ma stiu cu fetele mele. Acele fete ale mele cu care nu am reusit sa ma cert NICIODATA, acele fete ale mele care nu au vazut ca "celalta" are celulita sau vergeturi, acele fete cu care am plans si am ras. Am fost alaturi de fetele mele la bine si la rau..Am ratat cununia Donei pentru ca eram in Paris si plangeam singura pe strazi. Am ratat cateva zile de nastere ale Mirelei, sarbatorite in Vama pentru ca ..nu aveam masina si bani, am ratat ziua lui Alex pentru ca imi era rau dupa zile intregi de filmare.. Dar nu am ratat momente cheie din viata lor, am impartit slana cu ceapa si palinca, am impartit lacrimi si muci si povesti care deseori ne-au inrosit urechile si au concurat cu ce vedeam in Sex and the city. Fiecare dintre noi a fost pe rand Carrie, Charlote, Samantha sau Miranda. Una singura este mama..Una singura e maritata si foarte fericita. Una singura si-a schimbat viata si a ales sa iubeasca si sa fie fericita ca la 18 ani. Una singura s-a indragostit si a inceput o poveste de iubire lasand in urma o veche poveste care o facea sa uite sa zambeasca. Stop! Doua au facut asta. Si una singura este inca dusa cu capul si viseaza cai verzi pe pereti. Sunt convinsa ca se stie cine e cu caii verzi! Monica zicea: de cand il stiu eu pe Ion voi va tot schimbati iubitii iar el i-a cam cunoscut pe toti ai vostrii. Si va iubeste oricum:))

Ecranul mare de la Mall facea fetele din NY sa para mult mai batrane decat pareau pe ecranul tv sau cel al computerului..Si barbatii lor au imbatranit. Desigur Carrie are 40 si Sam 50..noi suntem numai cu 10 ani mai tinere, hihihi! Si inca ne cautam iubirile si speram ca toate problemele or sa treaca si va fi bine. Culmea este ca totul trece! Si chiar cand nu e totul trecut noi ne vedem si suntem fericite. Ne-a impins vantul in colturile lumii, ne vedem rar toate acasa, insa suntem tot noi. Toate. Pe parcurs unele dintre noi aduna langa sufletul lor si alte femei minunate, insa Margaretele sunt numai 6 . Restul sunt fete-flori pe care le iubim si cu care povestim..
Margaretele mele sunt: Dona, Mirela, Moni, Alex si Ina. Fiecare este diferita de cealalta si toate de mine:))
Am doua varsatoare, doua geamane si un leu. Eu rac - va imaginati ca din combinatia asta a semnelor EU sunt cea mai sensibila si toate astea dau cu mine de pamant!! Leoaica ne face praf pe toate caci ea este cea mai matura si are si copil! Gemenele sunt asa niste scumpitze care mai inteapa din cand in cand, varsatoarea Alex ma imbratiseaza ca sa imi ridice moralul si varsatoarea Ina ma alinta ca pe un "patrunjel" si "placintica" ce ma aflu.

Am ras la film pentru ca mi-a placut evolutia femeilor din marele mar. Am plans pentru ca mi-a fost greu sa ma regasesc in atatea situatii..Langa mine nu a fost o margareta si o alta fata-floare care a lacrimat si a hahait cu mine. O fata pe care o iubesc tare..O alta fata a avut repetitie si nu a putut veni. O alta ma va besteli ca nu am vazut filmul cu ea. Pana si Margareta sefa va da cu mine de pamant, dar calm! Merg la film inca de trei ori ca sa impacam toate fetele. Caci atata ras si plans la un loc rar gasesti..

Femeilor, mergeti sa va radeti. Mergeti sa vedeti photo sessionul lui Carrie pentru Vogue si sa suspinati dupa rochiile de mireasa. Mergeti sa radeti si sa plangeti. Cica dragostea nu e ceva greu de gasit, am eu in blog roll neste femei care au gasit-o si care sunt fericite si au de gand sa ramana asa!
Eu sunt in perioada de tranzitie. Nu mai stiu care e treaba cu dragostea, cred ca am obosit sa iubesc pe cineva care are o iubire..pe care o plac foarte tare:))
Am obosit sa ma intreb daca il mai iubesc pe X sau pe Y, habar nu am. Poate ca in realitate eu nu iubesc pe nimeni...sau ma iubesc atat de mult pe mine incat nu e loc de un mascul in viata mea. Decat pentru sex si reproducere..zic:))
Glumesc. E 2:35. Maine o sa fiu zombie la birou dar abia acum am apucat sa scriu ceva despre niste fete din NY si niste fete din CGB (Chicagoglasgowbucuresti ). Nu-i asa ca voi toate aveti cate o Carrie, Samantha, Charlote si Miranda langa voi?? Eu stiu cateva Carrie foarte misto! Si cateva Samanthe..numa' bune! Hahahahah!

5 comentarii:

  1. ai scris superb, asa cum eu nu am putut sa o fac in postul meu, poate pentru ca sunt chestii pe care nu pot inca sa le zic cu glas tare, va veni vremea si ma voi destepta, am doar 25 de ani:). ma bucur sa citesc ca mai sunt femei care se regasesc in personajele astea, imi da vo senzatie de normalitate:). cat despre tine si haituirea ta sufleteasca pot spune doar atat: de la inaltimea celor 1,55 m si 25 de ani, cu ceva exp in viata amoroasa, iti garantez ca te vei "trata" mai repede decat crezi si exact cand disperarea va fi crunta apare printul. promit si jur pe rosu:). mie asa mi s-a intamplat, dupa 6 ani de plans dupa un cretin, a aparut printul meu, acus facem un an, jur ca nu stiu cand a trecut, inca ne miram si ne bucuram si mai mult unul de altul. esti pe dtumul cel bun, madame!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ del - am constatat ca mie imi lipsesc fluturii din stomac. restul este asa..umplutura..dar fluturii..ehe..

    RăspundețiȘtergere
  3. In wee in care am vrut sa merg sa vad si eu acest film, biletele erau sold out. Dar o sa merg acest wee, ca prea aud atitea aprecieri la adresa lui:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ ina - tu fetita sa mergi si sa imi spui atat: cum ti se pare rochia de mireasa??? Caci noi am balosit dupa toate rochiile si ne-am ales una favorita! Asa ma enerveaza cate posibilitati de pantofi aveti acolo la NY!!! Hihihihi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci asaaaaaa...Bineeeeee...
    Noroc ca ma regasesc si eu in cel putin un rand din ce ai scris, ca daca nu iti aratam eu!!!

    Continua cu energia pozitiva, te rog, cred ca faci o treaba buna...si ma bucur asa de mult ca te am pe aproape, chiar daca nu vorbim zilnic...e o mare minune ca am "dat" peste tine...si...daca nu era sa incerc sa incep un vis nou, saptamana viitoare erai invitata mea...Amanam un pic? Am o treaba :)

    Te pup tare, tare de tot.

    RăspundețiȘtergere