sâmbătă, 14 iunie 2008

Dreams

M-am trezit la 12:34, am reusit sa ma satur de somn desi vecina mea roscata a fost in the mood for U tv si m-a cam asasinat cu porcarii auditive. Cum m-am trezit s-a oprit muzica, asa ca am zis : acu' ii randul meu cucoana!

M-am trezit fiind o seniorita intristata, apoi vantul m-a purtat departe..da, l-am visat pe Ash toata dimineata si m-am trezit razand. Ash nu a existat de fapt niciodata..

Statea in pat cu mocutza lui vesela. Habar nu aveam ce cauta in patul meu, acasa la mine. In camera de langa se pregatea un spectacol de teatru, am mers ulterior la un festival care avea loc undeva intr-o Rusie de pe vremea Maestrului si a Margaretei, or something. Sase personaje, Ash nu era. Era insa un domn inalt si desirat care ne "conducea"pe toti. Pe o strada stramta ca cele din Theologos, in fatza unei case vechi de piatra, o fetita ma privea ciudat. Vorbeam in ruseste desi casa mi se parea a fi in Thassos. Am mancat branza proaspata si am mangaiat fetita aia rusoaica, blonda si cu ochii mari albastrii. M-am intors cu spatele si m-am vazut din nou la mine acasa, pregatind o masa pentru zeci de musafiri, rubedenii si oameni care venisera la noi pentru nunta sora'mi. Ash se trezise si eu inca il mangaiam pe fatza, mama a intrat si m-a intrebat senina: Cand a disparut Mihai. Eu am ras si Ash s-a ridicat senin, s-a indeptat spre sifonier de unde si-a scos un tricou..Mama a ras si a iesit. Dupa multa vreme probabil ca fiica'sa parea fericita. Camera parea mica si indiferent cum ma miscam ma trezeam fatza in fatza cu Ash, usor stanjenit. Iubita'sa l-a intrebat ce are in plus olteanca aia care i-a luat mintile..El a vrut sa ii raspunda insa stia ca olteanca nu ii facuse nimic..

M-am trezit intr-un cantec care spunea ""kiss meee" . Am zambit toata dimineata, am ascultat anumite melodii si am decis ca desi Ash nu exista, eu pot sa visez pe cine vreau, cum vreau. Fara sa supar pe cineva.

Uite Mikitza, nu numai tu visezi nebuneste! Hihihiihihi!

"Je n'ai pas peur de la route
Faudrait voir, faut qu'on y goûte
Des méandres au creux des reins
Et tout ira bien là
Le vent nous portera
"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu