joi, 5 iunie 2008

Acasa

Sunt acasa, stau in ciuci pe prispa casei si ma uit la dealurile de
peste matca. A plouat si padurea mea e aburita. In bucatarie e masa
mare si se petrece de Ispas. E nedeie la mine in sat de Inaltare. Se
ciocnesc oua si se spune Cristos s'a inaltat!Desi din tablou lipseste
tataia Misu, eu imi spun in minte ca el e inca langa noi. Toata curtea
miroase a musetel, bunica e sprintena si ne pupa de cate ori e langa
noi.O vad cum isi sterge lacrimile cu un colt al basmalei. Stie ca azi
nu'i loc de plans, azi fetele is acasa si e musai veselie. Toata viata
mi'am dorit sa ma duc undeva de sarbatori si sa ma simt ACASA, si acel
acasa sa nu fie la bloc..Asa cum Sarga merge la Baia Mare si Andra la
Piatra. Acum sunt bine.Aici mi'e acasa..In curtea asta cu meri
plantati de tataie, sub vita de vie, cu talpile in troscot si musetel.
Parca nu as mai conduce 400 km maine pan' la Bucuresti. As ramane o
vreme cu padurea in fatza, cu pisica Monica, cainele Pinki si ..cu
bunica mea frumoasa..Cristos s'a inaltat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu