vineri, 4 aprilie 2008

Tata

Nu stiu cum se face, dar tata este cel mai cool barbat pe care il stiu. Am stabilit asta cu Anigram si am decis ca tatal meu si al ei rules!

Nascuti la o zi distanta, cei doi au o multime de chestii in comun. Sunt veseli, de viata, deschisi, au parul alb amandoi si amandoi au cate o super nevasta si cate doua super fete:))


Daca fac o comparatie intre tata si alti barbati...Tata nu grohaie niciodata! Tata cumpara flori fetelor de 8 martie. Tata ne cumpara cadouri. Tata si cand tipa e simpatic..pentru ca nu stie sa tina suparare, nu stie cum este sa nu vorbesti cu cineva. Este adevarat ca odata cu inaintarea in varsta s-a mai schimbat, dar cand tata avea 30 de ani..ehe..ce om:))



La fel si al lui Anigram. Un om frumos. Cu care povestesti si razi. Cu care poti sa vorbesti despre orice, asa, ca cu un prieten.

Asa tata ca al meu are Maria. Copilaros, nebun, uneori inconstient. La fel are si Ancutza - un tata bun si devotat familiei. La fel au si Ioana si Monica - un bucatar desavarsit.

Tata este o combinatie de Mircea+Adi+Cristi. Pentru ca e AL MEU si eu vad chestiile astea IN EL.

Tata nu stie de jigneasca pe cineva, cel putin eu nu l-am auzit vorbind urat despre cineva, cu ura. Vorbeste mult si spune chestii care sunt adevarate si dor, dar nu am simtit ura vreodata in vocea lui.

Tata a avut o vreme in care nu radea la comedii. Ma uitam la el si cred ca mintea lui zbura in alte parti. Acum rade. Cred ca o parte din griji s-au spulberat cu vremea..

Tata este nebun dupa "dat la peste". Ii place sa gateasca - tot peste.

Este nebun dupa masina lui. Ii place muzica, ii place sa danseze, face glume si este un om puternic si stapan pe orice situatie..

Tata nu ar fi probabil nimic din cele de mai sus daca langa el, suportandu-l de peste 30 de ani, nu s-ar afla MAMA.


Am scris despre tata pentru ca el este in continuare cel mai iubit dintre pamanteni. Pentru ca in ultima vreme a pierdut niste prieteni dragi si l-am vazut suferind si constientizand ca ..imbatranim. Si el si noi. Noi ne simtim in continuare copilele lui, si o sa fim asa si cand el o sa aiba 70 de ani si noi cam 50..

[Eu nu simt ca imbatranesc, ci mai simt asa uneori ca am crescut (dar rar de tot simt asta:)))].

Oricum, mai scriu inca o data: TATA ESTE CEL MAI TARE! Si MAMA este un pic mai tare decat el, pentru ca ea este TOTUL.


(btw, eu am fost mereu baiatul lui tata. ca sa fie clar!)

4 comentarii:

  1. Cand ma duc acasa (intr-una din cele 2-3 vizite anuale) constientzez, cu strangere de inima, trecerea timpului...Pentru ca, in mintea mea, ei sunt tot ca in poze...ca in adolescenta mea...Si atunci ma sperie timpul care trece si imi propun ca va fi altfel, ca voi merge acasa mai des, ca vom vorbi mai mult...
    Prea credem ca unele lucruri vor fi mereu acolo si nu le apreciem cum se cuvine...ma ia viata de zi cu zi si mai uit...Postul tau mi-a amintit :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut!!! Care esti din poza asta ca parca nu semeni cu niciuna din fetele astea:) sa-ti traiasca tatal, sa fie sanatos si sa te bucuri in continuare de el!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. si sor'ta? sor'ta a fost fata lui mama? ca atunci m-as regasi tare in poveste. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @m. - Daaaaa! Eu a lui tata si sor'mea fata lui mama:))
    @ina - eu am poza aia veche, eu cu tata. In cealalta poza sunt Anigram cu tata si Moni (prietenele mele cu tatal Pesti:))
    @anda - nu lasa prea mult timp sa treaca:) Mergi acasa cat poti de des pentru ca anii trec atat de repede..

    RăspundețiȘtergere